【職場熱話】甲級寫字樓Vs. 工廈返工 網民︰滿足兩個要求就OK

【職場熱話】甲級寫字樓Vs. 工廈返工 網民︰滿足兩個要求就OK

良好的工作環境對一眾打工仔來說十分重要,大家每日有3分之1的時間留在辦公室,甚至比在家中睡覺的時間多。到底怎樣才稱得上打工仔心目中的「良好工作環境」呢?

有網民在討論區大呻「返工廠大廈望住棟爛熔熔舊樓人都抑鬱啲」,即使只是做文職工作,但心情亦容易受工作環境影響,問一眾網友「覺唔覺返甲級寫字樓先係真正Office工?」有網民表示贊同,指一般有能力租甲級寫字樓的公司有一定經濟基礎,願意交貴租同時亦員工的人工也較高,不像工廈公司的老闆斤斤計較。

【網民職場Talk】職位高不等於待遇好 網民盡數升職加辛之苦

網民分享親身經歷
有網民分享返甲級寫字樓的美好經歷,「朝早拎住杯咖啡望住個海景,個人都醒神啲,出入啲保安又笑到四萬咁口幫你按Lift」、「面前落地大大大大玻璃,一路做嘢一路望住個View……間唔時會見到直升機喺上面慢慢飛去白雲堆,下面就見到啲船仔慢吞吞咁爬。一世都會記住呢個View。」

不過,亦有不少網民指外人實在將甲級寫字樓幻想得太好,現實並非如此。他們表示除了人們的衣着比較光鮮、多外國人及專業人士、洗手間設施比較乾淨之外,其實跟一般辦公室無異,甚至要捱貴餐廳食飯,變相開支更大。

【網民職場Talk】幫親戚打工注定無好下場?網民:好似囚犯

打工仔2大要求
1. 洗手間乾淨

綜合網民的意見,其實打工仔最重視是辦公室的洗手間。他們認為洗手間要夠乾淨和通風,而甲級寫字樓的好處就是有抺手紙、廁格私隱度高、有清潔泡沫或廁板紙,廁紙的質素也比較高。

2. 人工高
打工離不開都是為錢,有網民指「其實份糧最緊要,你寧願佢賺埋去交租定出多啲糧畀你?」如果人工和前景理想,在工廈上班也不是問題,反正也不屬於自己。

【職場熱話】每月20K只夠生存?網民詳列開支感心酸

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow