【職場熱話】副學士笑大學生起薪低過洗碗 網民:明顯眼紅啦!

【職場熱話】副學士笑大學生起薪低過洗碗 網民:明顯眼紅啦!

近年基層勞動力短缺,令一眾藍領工資有所增長,加上副學位、自資學位泛濫,都令大學學位相對「貶值」。到底Degree在手,是否必然贏在「起跑線」?最近有大學生在討論區發文,指有副學士畢業的朋友調侃自己花十多萬換學位,指其畢業起薪點還不及洗碗或清潔工作。

延伸閱讀︰【職場熱話】教學助理等同廉價勞工?月入$13,000倒垃圾整壁報仲得7日大假

事主:咁樣嘅想法好可悲!
該名副學士畢業生指大學畢業不代表高人工,更嘲諷事主:「使成十幾萬去讀Degree又點?!我就寧願儲起佢,起碼我戶口多過你十幾萬!」事主於是有感而發,認為副學士笑大學生,實屬五十步笑百步。他又舉例「想投考紀律部隊,只有大學生先有資格」,表示朋友實在短視。

網民A:自卑心作祟啫!佢好明顯眼紅你。

網民B:學歷唔好睇太重,工字點都無出頭。

網民C:同井底之蛙爭論,你隨時一齊跌落井底!

網民D:出嚟社會,除咗學歷,仲要靠運氣、實力、做人處事。

延伸閱讀︰【畢業市況】畢業等於失業?上年OO大學最多畢業生無工開

三招幫你「升Level」
無論是大學生或副學士,想在職場上步步高升,都需要自我增值、時刻裝備自己。 (按圖了解)

正所謂「做人無目標同條鹹魚有咩分別?」打工仔應定期檢視工作狀況,反思自己的優缺點,並且規劃未來發展方向。
多主動聯絡朋友及同事、參與聯誼活動、加入網上群組等,都可有助擴展人脈網絡。
-item">
擁有一技旁身始終都是一個優勢,打工仔可報讀課程增進知識,提升自己的軟技能和技術,從而提高自己的競爭力及晉升機會。

延伸閱讀︰【職場貼士】運氣比努力更重要?5種方法增強運氣 助你工作如魚得水

延閱閱讀︰【升職學問】升職未必係好事 遇到8個情況你要學Say No!

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow