【職場熱話】仲有人用舊iPhone?打工仔:iPhone 6s先係神機

【職場熱話】仲有人用舊iPhone?打工仔:iPhone 6s先係神機

自從Apple推出iPhone 12及iPhone 12 Pro,全港再掀起換iPhone的熱潮。不過,對於很多不喜歡追逐潮流的果迷來說,2015年推出的iPhone 6s才是「神機」,有不少打工仔都表示「iPhone 6s用足5年無壞過!,而最重要的是iPhone 6s有實體Home Button,這亦是果迷不願意捨棄的其中一個原因。

延伸閱讀︰【新聞熱話】全球打工仔要用幾多日人工先買到iPhone 12 Pro?

對於不喜歡追隨潮流的打工仔來說,表示到現在依然用iPhone 6s,曾被同事反白眼,「你無錢買新機咩?」、「好舊架啦喎!」、「點解唔換新機啫?」,有網民則認為手機完好無缺,根本不需要花錢換新錢,而且Apple年年都換款,根本無辦法追貼。各位果迷,你哋又點睇呢?

延伸閱讀︰【職場健康】打工仔手機成癮 調查:連OO都要睇電話

 

延伸閱讀︰【考起】20條Apple 面試問題 你又識唔識答?

 

⏩⏩  大把兼職、散工、前線好工等緊你!即用「搵工快」WhatsApp 搵工  ⏪⏪

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow