【職場人際】上司唔肯轉用Signal 打工仔頭痕︰照舊用返WhatsApp點算?

【職場人際】上司唔肯轉用Signal 打工仔頭痕︰照舊用返WhatsApp點算?

全球掀起「WhastApp移民潮」!自從WhatsApp官方公布最新的私隱條款後,引起不少用家不滿,繼而轉投Signal等其他通訊平台。不過有打工仔表示,公司有上司堅持不肯轉台,「佢哋話啲客用開WhatsApp喎,唔肯轉用Signal,仲叫我哋唔好信網上啲人講嘢喎,而家要照舊用返WhatsApp,點算?」

各位打工仔,你又有遇到相樣的情況嗎?

延伸閱讀︰【讀者投稿】放假老細WhatsApp搵你 得體又不失禮可以點回應?

WhatsApp被抨擊後,打工仔紛紛轉投Signal,以下有8個Signal私隱的特殊功能,如果公司同事、上司或老闆有任何疑問,不妨看完Share給他們作參考吧。

(按圖了解)

【牛年運程懶人包】
一文睇清十二生肖移民宜忌!屬牛去英國、屬豬去日本?

十二生肖避小人有乜妙計?去海邊散步、戴黑曜石、仲有⋯

屬猴要着卡其、屬牛忌紅色 十二生肖最佳配搭!

一文睇清十二生肖事業運 屬龍有女上司相助? 屬雞宜創業?

屬蛇事業運最強、屬犬容易被裁員 十二生肖邊個有得升職?

屬豬做獸醫、屬猴做偵探 十二生肖適合做咩職業?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow