【網民職場Talk】4年文職工作經驗只值13K 幾個低收入工種有無你份?

【網民職場Talk】4年文職工作經驗只值13K 幾個低收入工種有無你份?

職場如戰場,在經濟前景不明朗的情況下,企業在招聘、加薪等方面趨向保守,員工的薪金亦未必有所增長,部分行業的打工仔更長期低收入。有網民在討論區發帖,分享低收入的辛酸。

【職場熱話】28歲月入$1萬等退休? 網民:安逸沒有錯

香港的貧富懸殊問題向來嚴重,不同行業的收入也有著明顯差距。發帖的網民分享指,有同事任職4年文員月薪仍然只有$1.3萬,而且工作忙碌,一星期上班6天,更只有勞工假,令他感到不可思議:「點解有公司夠膽用13K請人?因為真係有人會去做。」

網民盡數低收入工種
帖文引起網民的討論,不少人認為事主同事的薪金低處未算低,「你睇下NGO(非政府組織)先,一萬一我都見過」、「好多公司都係咁,尤其PR(公關行業)」、「NGO同事除咗社工以上真心慘」、「當你見到有良心老闆用10K請6日的執貨加跟車送貨就知咩叫有膽」、「13K已經好高,中環好多文職都係得$1萬」、「我同事扣埋MPF(強積金)都係得萬一」、「做過本地公司的核數,11K」、「大把12K返6日呀,如果係Freshgrad / 咩都唔識,已經唔係最差果個」、「大把細工程公司,助理工程師只有11-12K,仲要返6日,朝8晚6」。不少網民都慨嘆現時太多公司以低薪請人。

【職場熱話】月入$2.4萬被女友狠飛 搵幾多先好結婚生仔?
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow