【家庭關係】細佬返兼職太攰唔做家務?打工仔︰20幾歲人都依賴人

【家庭關係】細佬返兼職太攰唔做家務?打工仔︰20幾歲人都依賴人

香港打工仔每日朝九晚六返工,有時更要加班工作,放工總是帶著疲憊不堪的身驅回家,吃過晚飯、洗澡又要上床睡覺,迎接新一個工作天。不過工作有多忙碌,家裡的大小事務都要抽時間處理,有打工仔最近就疑不滿弟弟的所在所為,在網上討論區發帖大鬧他只依賴家人做家務,20幾歲都未學識分擔家庭事,令打工仔嬲爆「唔通我又唔攰咩?!」

按圖了解打工仔的家庭糾紛︰

延伸閱讀︰【家庭關係】在職媽媽工作壓力大又要湊仔 欲辭職遭奶奶強烈反對

做家務也能解壓?科學告訴我們 6種意想不到的解壓方式
做家務一定好辛苦?做家務一定是壞事?有研究顯示,打工仔定時處理家務,是其中一個減壓方法,你又認同嗎?

 

延伸閱讀︰【家庭關係】太太做全職媽媽呻攰 打工仔日返10個鐘︰唔明做家務湊仔有幾忙

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow