【婆媳糾紛】畀幾多家用奶奶都唔滿意!新抱:我好想搬出去住

【婆媳糾紛】畀幾多家用奶奶都唔滿意!新抱:我好想搬出去住

婆媳糾紛是千古難題,如果兩人同住一居,相信必定火星撞地球。最近有讀者Fiona (化名)向小編說出她結婚一年後的慘況,表示根本無法與奶奶相處,而且她現居奶奶家中,每日返工已經很忙很累,回到家後就不停聽奶奶的怨言,最過份的是奶奶每個月都呻Fiona的家用不夠,令Fiona大呻「我好想搬出去住!」

延伸閱讀︰【讀者投稿】女朋友月薪4萬 男友:佢搵得多過我 但唔肯AA制

延伸閱讀︰【讀者投稿】媽媽級同事成日亂做媒人 女網友:搞到男同事怕咗我

聽完Fiona的故事後,小編有問她為何不自己租樓,Fiona就解釋結婚前,奶奶跟她的關係很好,「佢 (奶奶)以前成日煲湯我飲架,又問我呢樣嗰樣,關係好好,咁我咪以為結咗婚可以相處到囉,但原來相見好同住難係真架,我而家真係頂唔順我奶奶,好想儲多啲錢之後搬走。」

延伸閱讀︰【單身女士】唔care對方搵幾錢 6大擇偶條件:OO係必需!

 

⏩⏩  大把兼職、散工、前線好工等緊你!即用「搵工快」WhatsApp 搵工  ⏪⏪

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow