【單身萬歲?】月入4-5萬無拖拍 請教網友點使錢反被鬧︰咪咁寸喎!

【單身萬歲?】月入4-5萬無拖拍 請教網友點使錢反被鬧︰咪咁寸喎!

如果你月入4至5萬,又是單身一族,你會怎樣好好利用你筆薪金?日前,有位自稱單身的人士在討論區開Post,徵詢各位網友意見︰「認真有冇巴打搵4-5萬而且冇乜大使費?」,引來一眾網友留言提供意見,但有網友則說︰「咪咁寸喎!」,究竟所謂何事?

延伸閱讀︰【職場熱話】盤點網民20句 辦公室難聽過粗口的說話

30歲人無任何興趣?
「認真有冇巴打月入搵4至5萬,之後冇拖拍,亦都唔係好想拍拖,好享受一個人生活」

其實單身人士月入4至5萬,使費不大,理應有錢可儲,但當事人卻認為自己賺錢無目的,既不喜歡交際應酬,又沒有個人興趣,因此想問問其他網友「你搵完錢其實自己想用啲錢做咩」。

有網友留言表示「使錢都要人教,叻」、「供架車已經搞掂」、「玩吓男人4大破產神器,車、相機、電腦、模型,包你唔夠用」,但遭當事人一一拒絕,更表明自己對以上所有活動零興趣,令網友不禁講一句「乜都唔試然後話自己冇興趣,30歲人都成隻毒L咁」。

延伸閱讀︰【兩性關係】前度變新上司? 當事人︰我當初仲狠飛佢 點算?

唔使租樓 係人生贏家?
「同屋企一齊住,根本唔想搬出去自己一個人住,之後屋企經濟環境仲好過你,直頭唔需要你畀家用」

在香港,租樓住是最令人頭痛的話題,所以有很多年輕人都選擇與父母同住,節省租金。根據差餉物業估價署的香港物業報告,2020年5月私人住宅的單位平均租金,在40平方米以下,港島的每平方米月租為$431、九龍$377、新界$296;40至69.9平方米,港島的每平方米月租為$395、九龍$344、新界$258。

正如當事人所說,自己與家人同住,而且又有一層樓收租,難怪有網友指他是「人生贏家」。不過,有人則認為當事人應想清楚,人生對他來說甚麼最重要,別要嘴邊只提及金錢、人工,而不去想想人生的目標︰「當你搵到對你有意義嘅事,就會發覺啲錢唔夠用」。

其他網友給予當事人的建議︰
「人生唔應該所有嘢向錢出錢,喺香港太易被錢困住」

「介唔介意做善事?」

「去捐畀良心企業」

延伸閱讀︰【職場熱話】盡心盡力為公司 最後卻被炒 網民感慨:唔好信努力有回報

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow