【區區打工仔】討厭喺工業區返工?打工仔︰返觀塘跪求唔好肚痛

【區區打工仔】討厭喺工業區返工?打工仔︰返觀塘跪求唔好肚痛

近年香港工業逐漸式微,很多工業區陸續改作為住宅及商業大廈用途,加上政府有市區重建計劃,很多工廠大廈都被活化,甚至被重建為新大廈,重新發展。雖然香港工業轉型,可是有些工業大廈依然保留下來,而其租金較商業大廈便宜,故吸引到許多公司租來作辦公室。最近,有打工仔在連登討論區發帖大呻「有冇人唔想再返工業區」,表示工業區的舊樓配套差,比起商業區的環境差很遠,令他不想再在工業區工作。此帖一出,引來不少網民討論,有人認為有些地區的工業大廈不錯,但亦有人稱如曾在商業區上班,就「好難返轉頭」,你又認同嗎?

按圖即睇打工仔分享︰

打工仔︰「以前Part Time返過工業區嘅舊樓office,真係垃圾到一個點,啲𨋢又殘又舊,墜𨋢都唔知咩事。廁所仲要全層共用,都唔緊要,最慘又污糟。大埔、觀塘、荃灣都返過,統統都好差,附近又無嘢食,觀塘就好少少。

而家去咗中環嗰邊嘅商業區返之後,個感覺好咗好多,個環境起碼無咁嘔心先,真係攞返少少尊嚴,就算肚痛想去大都唔怕污糟。以前返觀塘真係求神拜佛唔好肚痛,就算係都忍到lunch先去APM去。有冇ching有同感?」

網民︰觀塘工業區唔錯,返啲翻新過嘅工廈,廁所都乾淨。

網民︰大埔工業區唔叫外賣嘅,食lunch超麻煩。

網民︰返工業區,成個氣氛好壓抑,落街見啲人好似冇冇靈魂,個個人行屍走肉。

網民︰我淨係會返太古坊、IFC之類Grade A office嘅工,返完之後返唔到轉頭

,廁所乾淨真係好緊要。

網民︰甲級寫字樓咪一樣全層共用 (廁所)。

網民︰返工已經辛苦,所以工作環境真係好重要。

網民︰啱呀,之前返葵芳,公司樓下成日都屍橫遍野,白鴿、米奇,咩都有。

網民︰夏天入工廈如入焗爐,可以揀嘅話梗係唔想返,不過搵唔到其他工都係要頂硬。

網民︰拉閘嗰啲𨋢勁恐怖,去過一間𨋢門都冇嘅,有個阿叔坐喺度揸𨋢,拉埋個閘就咁睇到逐層上上落落。

網民︰搵工只搵港島區,因為近屋企。

延伸閱讀︰【區區打工仔】網民大數火炭返工四大慘況 連一架過海巴士都無?

非傳統地區返工失優越感?
不少企業偏好在中心商業地帶設立辦公室,方便員工工作和見客之餘,又能維持企業形象。因此,很多打工仔都認為在中心商業地帶上班是身分象徵,特別是在中環返工,尤如高人一等。有打工仔曾在討論區發帖指,自己一直不能接受在非旺區上班,更認為在非旺區上班有種令人抑鬱的感覺…

按圖即睇非傳統商業地區返工的優點與缺點:

延伸閱讀︰【區區打工仔】將軍澳原來係高科技集中地 返工日日塞車仲有臭味

中環返工等於中產?
讀書時想在踏入職場後,在中環上班,認為「中環人」擁有身分象徵。可是投身職場後,便發現做「中環人」並非想像般美好。以下有6個中環人的辛酸史,哪一個最引起你共鳴呢?

  • 按圖即睇6個中環人的辛酸史:

  • 最新專訪片︰

    延伸閱讀︰【區區打工仔】荃灣返工係王道?網民:所有生活配套最齊全

    ⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

    Look out for further updates on our Facebook fan page!

    Related News

    • 【區區打工仔】冬至有得早放?觀塘打工仔︰收工預幾多個鐘先返到屋企?

    • 【職場理財】單身導致財務不穩定?26%單身女性指「單身太貴」有伴侶反而可以有助儲蓄!

    • 【辦公室會議】調查:4分3會議沒有作用 近5成人指會議是加班原因!

    • 【職場熱話】開會畀同事Challenge 事主:明明我只係個Junior⋯⋯

    • 【職場熱話】新工試用期只有1個月合理? 求職者:未來上司話我好適合份工……

    • 【職場熱話】打工仔嘆加班永遠無補水 網民:加班費係低級員工福利

    • 【薪酬討論】年資越長薪酬越高?網民:薪酬應同能力掛勾!

    • 【薪酬待遇】新入職同事人工高出呢個數? 網民:人比人,比死人

    • 【退休年齡】全球面臨退休危機!65歲退休成為夢想 專家:75歲先係合理退休年齡!

    • 【投行排名】行內人士票選!頭25間最值得加入嘅投行!摩根大通排第17 艾維克排第2 第1名係OOO?

    刊登招聘廣告
    ;
    Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
    Maybe Later Follow