【兩性關係】返工無流汗唔沖涼 男友開post轟女友7宗罪

【兩性關係】返工無流汗唔沖涼 男友開post轟女友7宗罪

新冠肺炎病毒傳播力驚人,大人及小朋友都知道要勤洗手,並戴口罩出街,好好保護自己。不過,最近有男網民就在Facebook出Post,大轟同居的女友衛生意識欠佳,並有另外6個壞習慣令他無法接受,因此希望透過「Facebook大神」的力量,幫忙解決兩人的問題。

延伸閱讀︰【兩性關係】男友約女同事睇戲食飯 女友:點解要講大話同男人去?

網友︰有啲似曾相識嘅感覺
男網民出Post後,吸引很多同路人留言,有人指「單係第一點已經無辦法接受」、「有啲似曾相識嘅感覺」、「女友變成點都係自己養出嚟」,亦有很多認為該名男網民即使在Facebook集合其他人意見,都無辦法解決本身的問題,「直接換女朋友比較快」、「咁不滿就分開啦」、「唔分手嘅理由係…?」

情侶同居,往往都會出現問題,由於兩人本來生活在不同的環境,突然同一屋簷下,只會因一兩件鎖碎事鬧交。有網民錯列出情侶同居的真相,建議各位熱戀中的戀人,別因一時的美好想像,而蒙蔽殘酷的現實。

延伸閱讀︰【讀者投稿】網民:女同事唔記得登出電腦 畀我發現佢同我男友……

延伸閱讀︰【兩性關係】明明好痴纏 但一個原因!男友返新工即Block女友

 

⏩⏩  大把兼職、散工、前線好工等緊你!即用「搵工快」WhatsApp 搵工  ⏪⏪

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow