【零售業之苦】買鞋2年後要求退換 港媽:投訴到你份工都冇埋

【零售業之苦】買鞋2年後要求退換 港媽:投訴到你份工都冇埋

香港劣客何其多!有港媽於連鎖鞋店要求將2年前買下的童裝鞋款退貨,店員耐心講解兒童經2年時間長大,尺寸不合只屬平常事,惟港媽卻依然故我堅持退貨,更聲言要投訴至店員「份工都冇埋」,蠻不講理的態度令店員哭笑不得。

買鞋2年 聲大夾惡要退貨
於本地連鎖鞋店任職經理的事主日前投稿至Facebook群組「西客之道 Hispitality Secret」,分享與劣客「交手」的有趣經歷。事主稱某星期天開工不久就遇上一名港媽,對方二話不說就將一雙以膠袋盛載的童裝鞋放上收銀櫃檯,稱要換貨。事主循例跟顧客索取單據,惟對方卻指「兩年前嘅嘢,邊度仲有單」。

事主解釋指按照公司規定,顧客必須於14日內退貨,相隔2年當然就不設退貨服務。事主稱港媽得知無法退貨後開始「大聲夾惡」,

港媽:而家係你地畀錯咗SIZE我。我個仔著唔到,點解唔換得?
事主:咁請問你個仔幾大個啊?
港媽:而家咪12歲囉!
事主:兩年前你個仔10歲,而家12歲,隻腳都會跟住大㗎嘛,唔啱係正常喎。
事主遭港媽鄙視「SALES仔無嚟文化」

事主點出問題所在,惟港媽對解釋卻不甚滿意,堅持要求退貨,更一度稱「叫話得事嘅人同我講,你啲SALES仔無嚟文化」。事主至此才表明身分,稱「我就係話事人,我係經理!」港媽自知訴諸高層一招無效,遂打算致電公司熱線投訴,

港媽:電話冇人聽,你公司網頁個電話係咪假㗎?
事主:今日星期日,公司寫字樓放假。
港媽:唔好咁得戚,我聽日再打,我要投訴到你份工都冇埋!

買冷氣機3年求退貨
面對港媽要脅,事主回應指歡迎顧客投訴,並提醒港媽記得帶同舊鞋離開。網民紛紛留言讚揚事主「好型」,又指摘該位港媽行徑過份稱「青山又有病人逃走」、「擺明傻架啦」,並打趣指「叫佢記住唔好幫襯至好」。

有人留言分享類似經歷,聲稱曾有客人事隔3年才想換冷氣機,指「代理要收錢整,所以發癲上黎搵經銷商店麻煩」,暗指劣客遍佈各行各業,無處不在。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow