【職場熱話】盡訴返工辛酸史 網民:Weekend唔聽電話要書面解釋

【職場熱話】盡訴返工辛酸史 網民:Weekend唔聽電話要書面解釋

兜兜轉轉找到一份滿意的工作當然好,但不少打工仔曾經都有過痛苦的工作經歷。有網民就在討論區發帖分享自己做過最差的工作,並讓一眾打工仔留言盡訴打工辛酸史。

事主指自己曾經在餐廳工作,每月薪金扣完強積金只得$1萬,每周工作6天卻沒有假期、花紅,只有「雞碎咁多」雙糧,如果請假1天薪金便扣剩9千多。他工作大半年後深感後悔,覺得自己浪費了時間。

【職場熱話】甲級寫字樓Vs. 工廈返工 網民︰滿足兩個要求就OK

最多人不滿OT無補水
不少網友都大呻公司人工低、福利差,當中大多數網民反映這些最差的工作所得薪金大約只有$1萬,以及7天年假,部分公司甚至不提供有薪假期。個別打工仔更指公司待遇很差,例如要自帶手提電腦工作、試用期內放公眾假期會被扣錢、需做滿一年才享有7天年假等。更有網民遇上例遲出糧的公司,指公司每個月以支票形式出糧,但往往要遲6日才收到支票。綜合網民的經歷,最多打工仔不滿經常需要超時工作,但公司並不提供加班費。

24小時On Call應付老闆
不少打工仔表示「有返工無收工」,明明6點下班卻要被迫OT,「老闆日日坐到10點,早過8點走會捉你問話」、「7點前收工第二日會有Email問你做乜咁早走,做晒嘢幫同事做埋」。最 惡劣 的莫過於有網民下班後還要24小時On Call應付老闆,明明是私人時間卻離不開工作,「未返工都夜晚9點幾打嚟講公司嘢畀我知」、「星期六或日老細會Call你,唔聽電話要書面解釋,啫係預咗你周末要留喺香港,甚至留喺屋企On Call,工作以外仲要幫老細做私人野 eg. 續牌、續保、訂機票。」

【網民職場Talk】職位高不等於待遇好 網民盡數升職加辛之苦
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow