【職場熱話】每月20K只夠生存?網民詳列開支感心酸

【職場熱話】每月20K只夠生存?網民詳列開支感心酸

根據政府統計處在2019年第二季「綜合住戶統計調查」的結果顯示,本港打工仔個人入息中位數只有$1.87萬。有網民在討論區大呻「香港地一個月搵20K叫生存,而唔係生活!」,他指與朋友討論到人工要有多高才稱得上是「生活」,從而引申出一個問題「香港搵20K 其實係咪真係咁難?」

人工高都可以無生活
有網民詳細列出自己每月雜費,只是管理費、水電、電費、煤氣、差餉已經佔了約$2,000,再假設每日飲食花費約$100,每個月即約$3,000,還未計交通、家用等其他開支就已經花掉$5,000。也有網友指生活不是在乎人工,而是自己的心境,即使人工高亦可以無生活,「試過搵50k,每日半條命,而家揾15k,唔洗用腦,真正生活」。

【職場熱話】月入三萬五網民仲好頭痕 又關港女事?
 

「有樓咪生活,冇咪生存」

大部分網民直指取決生存還是生活的是住屋問題,「有層樓咪生活,冇咪生存」。香港樓價高,不管打工仔每月的工資是$2萬還是$5萬,只要是沒有穩定的居所都只是屬於「生存」。有網民指「最慘應該係30k,公屋又無份,居屋又超咗」,即使租屋也佔了一大部分的收入。

綜觀網民的意見,每月收入大約要達到$3萬才有資格在香港「生活」,但是當考慮到家庭負擔,甚至自己將來結婚、買樓的話,還是感到消極。

【職場熱話】月入$1.6萬應畀幾錢家用 網民苦惱上網求解答

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow