【職場熱話】想30歲結婚? 網民計過每月要儲$2萬

【職場熱話】想30歲結婚? 網民計過每月要儲$2萬

成家立室是必經階段?現今要儲夠錢結婚、擺酒,甚至買樓、生小朋友,對打工仔來說可能是挑戰,甚至是巨大的經濟壓力。有網民在討論區寫到自己計過結婚要花數十萬,買樓又要付至少過百萬首期,再加律師費、印花稅、裝修等,如果想30歲踏入人生新階段,最少要儲到$200萬現金才剛剛好。假設22歲大學畢業,即是要連續8年多,每個月最少儲$2萬元。

【職場熱話】盡訴返工辛酸史 網民:Weekend唔聽電話要書面解釋
 

放棄娛樂才能成家立室?
不少網民表示自己月入低於$3萬,扣除日常開支、家用等,甚至要償還學債,能夠儲數千元已經「偷笑」,直言香港社會「變態」,並安慰事主「正正常常一個80後大學生係無可能做到㗎啦,唔使自責。」不過,亦有網民指出兩個人一起儲錢其實不難,香港也有不少成功的例子,只是在乎你要找到個不介意沒有娛樂、願意陪你捱7、8年的另一半。「的確有唔少人係可以為咗結婚買樓放棄一切娛樂,寧願喺屋企煲下劇當拍拖」、 「開頭幾年都係好慳咁生活,係近一、兩年升職先揾到錢,以前揾2萬左右咪又係咁儲錢。」

30歲是死線?
網民留言指要趕及30歲成家立室主要是為了生小朋友,「最煩40歲生仔就已經係高齡產婦,女仔等層樓生仔真係唔知點算……香港啲屋咁細,又勁易婆媳糾紛,80後真係好慘,90後都就嚟陪葬」、「唔好話40歲,你30中生仔都有危險,所以調返轉計,真係30歲就要做齊所有野。」

網民分享成功經驗
一位今年28歲的已婚網民指自己和老公工作了6、7年,儲起$140萬就足夠結婚、買樓,更留言詳細分享成功經驗,「結婚使費大約$30萬,但係人情都收返$20多萬,買咗約$500萬的樓,首期連稅連律師就$130萬左右,總使費即係$140萬左右。2個人一起儲的話,每人都係月儲1萬,慳少少既月入2萬都做到,不過太多人唔會為咗結婚買樓咁慳啫。」

要成功踏入人生新階段,除了自己和另一半要有儲蓄,網民話最重要是有父母支付首期,結婚擺酒問題不大,規模大小可以自己決定,而且禮金亦可以補貼到一部分開支。

【職場熱話】月入$2.4萬被女友狠飛 搵幾多先好結婚生仔?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow