【網民職場Talk】公司要求常請病假員工停薪留職 背後原因係......

【網民職場Talk】公司要求常請病假員工停薪留職 背後原因係......

打工仔日日為公司拼搏奮鬥,捱壞身體實屬平常。若得到公司的體諒,員工便可放心休息。可是,倘若因長期病患而需要經常請假病,則會影響工作,甚至獲公司作出特別安排。有網民質疑公司要求停薪留職,背後的原因是想逼他主動遞信。

【職場選擇題】有病都唔敢請假?請SL前考慮3個因素

因腸胃病而經常請病假 不獲公司體諒
事主畢業後第一份工作,便遇上無良僱主。「身體唔舒服咗一段時間,會隨時返唔到工,要請假一兩日。公司話幫我停薪留職,其實係想逼我自己走,定真係想我休息完,隨時返去做返嘢?」面對腸胃敏感問題,時常一早起身便肚瀉的事主,收到公司通知,表示要求他停薪留職,並指將會安排臨時員工頂替他的位置。上司解釋指,由於事主出勤情況太不穩定,故需要臨時員工幫忙,並會於事主復工後離職。事主懷疑此舉表面是想他休息,但實際是想讓他「不好意思」留低,並且主動遞信辭職。

【轉工跳槽】遞信前思考3件事 成功與否取決於……

網民:最重要養好身體
有網民表示同意事主所想,認為公司有可能會於事主復職時,才告知Headcount已被Cut。另外亦有人指,公司「可能想你盡快集中休息好返」,待身體狀況許可才復工。有得到公司體諒的網民分享自己長期請病假的經歷:「我因為壓力大,有皮膚問題,同老細下年年頭請一個月無薪...佢話叫我拎醫生紙,簡單寫下咩事,會畀我有薪,但間唔中要係屋企覆下電郵....好驚我唔做」。有網民認為事主無論如何都應先接受停薪留職,「身體好返再講」。
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow