【員工福利】公司有AL但唔畀放?打工仔︰放到假又要做嘢 換錢畀我算啦!

【員工福利】公司有AL但唔畀放?打工仔︰放到假又要做嘢 換錢畀我算啦!

打工仔搵工,除了著重薪酬待遇,員工福利同樣是考慮因素,但假若你明明可享有公司福利,惟上司及老闆諸多制肘,甚至不讓員工享受應有的福利,你又會點?近日有打工仔在網上大呻公司「苛刻」,不但請年假多規距,更要員工放假期間處理公事,令打工仔不禁大嘆「不如索性唔好畀 (批准放假),換錢畀我算啦好嗎?」

按圖了解更多︰

延伸閱讀︰【勞工法例】了解僱員休息日返工補償制度 補水可代替補假?

公司強逼員工放假工作 是否犯法?《勞工法例》咁樣講…
根據勞工處在《勞工法例》中的《第四章:休息日、法定假日及有薪年假》列明,僱主不得強迫員工在休息日工作,如有緊急事故,必須要員工處理公務,必須另定休息日予員工。

按圖了解詳情︰

延伸閱讀︰【勞工法例】被逼年尾清年假?打工仔不怒:無生意又搵員工祭旗

延伸閱讀︰【勞工法例】餐飲業打工仔請病假 無糧出仲要倒貼公司請替工?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow