【港豬傾人工】5大「蝕章」位

【港豬傾人工】5大「蝕章」位
CTgoodjobs編輯部

傾人工,好比一場攻防戰,技巧、策略、鋪排缺一不可。

求職,無非是「求財」的一種手段;而求財的「道行」,反過來亦足以左右求職的成敗。不管是求職者寫CV、見工面試,還是打工仔進行年度評核,甚至純粹希望賺多個錢,自訂身價和傾人工都是最重要的課題之一。

傾人工,好比一場攻防戰,技巧、策略、鋪排缺一不可。既要咁要咁、要點要點(詳見《「R」加人工:必讀!》《求職信、CV搵工 「期望薪酬」填多少?》),求職者及打工仔還要搞清楚「唔好點」,方能穩操勝券。以下5大「蝕章」叫價法,千祈「咪制」︰

蝕章1︰唔知行情
求職者做唔足功課,與市場薪酬趨勢脫軌,不但沒有叫價的基礎,分分鐘被壓價還被迫「硬食」。

補鑊︰按此,即Check身價,兼緊貼市場薪酬行情走勢。做好自我定位,食幾多、著幾多……自己訂。

蝕章2︰死守過往薪酬
HR透露,要求求職者提供「Expected Salary」,並非「價低者得」,而是希望藉此摸清其底蘊——自我評價及對工作的認知。有求職者叻唔切,以為這就是身價的唯一指標,錯失自我表現的機會,兼畀位HR入……「hea加」你一千幾百。

補鑊︰過往薪酬只供參考,求職者宜根據市場、職位、個人專業及經驗,制訂合理的期望薪酬。例如︰現職Executive應徵Manager職位,不妨大膽叫高20%至30%身價;轉行者,或須「張就」一下,知所進退。

蝕章3︰報大數
打工仔想做「肥魚」,搵工跳槽就要靠實力,無得呃。求職者申報過往薪酬時,切忌出賣誠信,天真豬以為報大數就可以為所欲為。只要HR簡單做個Reference Check……立即斷正,貪字就得個貧。

補鑊:大話,一旦說出口就沒有補救的餘地。因此,最好從Day 1開始,就一個都唔講。

蝕章4︰滯留鵪鶉Zone
筍工,某程度上要靠自己打造。求職者若無勇氣突破自己大膽爭取,往後就別抱怨人工低,更不要葡萄人家的高薪厚職。

補鑊:據理力爭!「鵪鶉」絕非優勢,無市亦無價。求職者千萬別因為「淆底」或覺得「唔好意思」,而死守鵪鶉Zone。

蝕章5︰$$$大過天
返工求財是常識,但面試議價唔識轉彎,一味死cher薪酬,而毫不考慮其他福利因素,眼光未免太狹窄了,亦封了自己後路。

補鑊:求職者講價時,千萬別「窮得只剩下金錢」,否則會給人過於勢利的印象,陷入嚴重失分位。建議將假期、福利花紅、晉升機會、學習機會、興趣等一併列入考慮範圍,價位唔到,亦有其他「揸拿」。

延伸閱讀︰
- 【劈炮分手】遞信時應有的對白

- 【睇住呀!】被劈炮5先兆

- 【捉心理】5個職場「升呢」小把戲

- 當你唔再係Fresh Grad……

- 10大 Gmail 實用快捷鍵

上載日期︰2016年3月7日

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related Articles

  • 兼職及暑期工權益

  • 【人才管理】Google辦公室使用率僅10% 向員工提供近$8,000補貼主要係……

  • 【抗疫基金】抗疫基金受惠者有望豁免繳稅?

  • 【自我增值】管理層、HR遇到困難時問的15條問題 你學懂了嗎?

  • 【強積金法例】「炒散」要供強積金?即睇《強積金僱員百科》

  • 【自我增值】HR必學的7種數據分析 助設計員工福利方案

  • 【政府工略】入境處升職架構 不同職級薪酬又有多少?

  • 【員工福利】放假好過返工效率低?Google、微軟「疫市」延長假期

  • 【新冠肺炎】仔女停課父母最頭痕?Microsoft員工享3個月有薪親子假!

  • 【僱傭條例】復活節非勞工假期 放17日假不是理所當然

Jobs You Maybe Interested In

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow