90後經介紹加入公司後辭職 上司批不懂「飲水思源」

90後經介紹加入公司後辭職 上司批不懂「飲水思源」

職場上有句說話:「朝中有人好辦事」,不少求職者有時都須靠人脈搵工。近日有網民於討論區發文,指自己為公司介紹的下屬於工作數月後就辭職,「話唔做就唔做」,並批評他不懂「飲水思源」。

辭職前無通知 事主:「永不錄用」
事主於帖文中表示,經自己介紹加入公司的下屬工作了數月後便辭職,批評「90後唔飲水思源」。又指「我地70後80後,(覺得)老闆俾嘢你做係賞識你,後生一輩係覺得老闆害佢。」認為遇到任何困難都應與上司討論,不能「就咁遞信」。

帖文一出,大多數網民都不認同事主的說法,並謂「良禽擇木而棲」,選擇一間較適合自己工作的公司並沒有錯。更有網民反指事主擺出「高高在上」的姿態,沒有認真思考下屬的離職原因,並非為人上司應有的態度。然而,亦有網民認為既然是經人介紹下加入公司,離職前都應先知會一聲,不應「忘恩負義」。

網民回應
網民A:「人地有好路數當然走啦!唔通俾你搵笨咩?」
網民B:「佢話人地唔一早同佢傾,但係無諗過點解自己唔係傾嘅對象。」
網民C:「同責任/工作量唔成正比就走架啦。」
網民D:「時代不同啦,你思想太迂腐喇。」

邊個職位人工最筍?即刻入嚟Check下身價>>http://bit.ly/318qPXu

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow