【香港物價】返工出街食午餐$30呻貴 打工仔︰尖沙咀起碼$80

【香港物價】返工出街食午餐$30呻貴 打工仔︰尖沙咀起碼$80

香港地少人多,樓價和租金均比其他城市高,港人的消費物價自然上升。根據政府統計處在8月19日公布的2021年7月份消費物價指數,整體消費物價與一年前同月比較上升了3.7%,亦較2021年6月份上升0.7%,當中電力、燃氣及水(上升17.8%)、交通(上升6.3%)、住屋(上升5.1%)、外出用膳及外賣(上升3.7%)、衣履(上升2.1%)、基本食品(上升1.1%)、耐用物品(上升1.1%)和雜項服務(上升0.7%)升幅較高。

很多香港人常常抱怨薪酬追不上通漲,而且上班日子好多時都需要外出食飯,令每日的消費又再提高。有打工仔最近就在網上討論區大呻出街食飯好貴,引來不少網民留言表示身同感受。

按圖了解打工仔的辛酸︰

打工仔分享︰「疫情之前,無乜計過出街食和在家煮飯,分別咁大,搞到而家無Mood出街食。原來中午出街食,加2至3餐晚飯,貴過全家人一星期的在家食用。疫情前,每星期都有2至3餐出街食晚餐,中午多數陪同事出街食。中午最平30幾蚊一餐,兩公婆每星期4至5百蚊。一家人出街食晚飯,普通小菜60至100蚊。如果一家四口,最少要2至3百蚊埋單,計出街食用每星期要過千蚊。疫情期間,習慣每日三餐都在家食(中午帶飯),食材連電費,每星期大約800蚊。因此,搞到我無乜Mood出街食飯,因為一睇餐牌,就覺得太貴太浪費金錢。」

延伸閱讀︰【職場熱話】公司Team Lunch鍾意食貴價餐廳 財困打工仔:點開口叫同事食平啲?

爭取加人工技巧
想財政更自由,升職加人工是其中一個方法。不過,要如何向上司爭取合理的待遇?不妨參考以下的加薪談判「3不5要」技巧。

按圖了解更多︰

預祝大家各位升職加人工成功!

延伸閱讀︰【職場熱話】打工仔呻同事次次食飯唔畀錢 網民:點解仲要同佢食?

延伸閱讀︰【職場人際】千字文呻等埋同事LUNCH 搞到無晒私人時間 網民: 自己食唔得嘅

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【人工不變】網民翻查90年代招聘廣告資訊輸入員$45時薪 「香港咁多年都無進步……」

  • 【離職分手論】打工仔感嘆離職同分手一樣心痛 難有童話式結局!網民:傻嘅 單身不知幾好

  • 【職場熱話】鼓勵員工積極請假 但最後一律唔批 網民:好似去食放題 然後所有嘢都賣晒咁

  • 【職場辛酸】老細要求我OOOO…… 打工仔:覺得佢想炒我請個後生

  • 【職場熱話】新人入職貨不對辦 循循善誘定係手起刀落?網民:留佢喺度大家只會唔開心

  • 【職場辛酸】服務業員工奉旨OT是常識?網民:係唔合理㗎 但你只可以選擇做/唔做

  • 【見工面試】求職者見工見到眼濕濕 原因竟然係......

  • 【職場要小心丨求職陷阱】畢業生疑遇求職騙案 應徵sales點知變倉務員 分分鐘被盜?一文睇清常見特徵/防騙貼士用資料

  • 【CV疑雲】畀人盜用CV四圍send!網民:幕後黑手可能係你上司?佢想炒你好耐!

  • 【無薪假期】公司每月放4日強制性No pay leave 等於人工打8折同公司共度時艱?!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow