【長途返工】南區返粉嶺每日來回4個鐘 網友︰飛台灣都得

【長途返工】南區返粉嶺每日來回4個鐘 網友︰飛台灣都得

在香港搭長途車,所需的時間,分分鐘飛轉台灣都得。

相信很多打工仔都會認同以上這句說話,特別是每日遠征上班的,淨計搭車來回時間,差不多3至4小時,有位坐都可以補補眠,迫著企足全程的話,真是體能的鍛鍊,難怪有打工仔在網上吐苦水,直指「上班坐車好浪費時間」吧。

延伸閱讀︰【職場性騷擾】女網民見工險遭僱主強吻:你好似我初戀女友!

該網友在討論區出Post表示「日日長途返工,其實好磨滅意志」,引來很多同路人留言︰「朝頭早會好攰...」、「親戚介紹港島南去荃灣,返6日,頂咗4個月就拜拜」、「要轉5次車點睇...」,有位網友更指自己住港島南區,但公司在遙遠的粉嶺,每日來回車程需4小時,大呻「飛台灣都得」。

延伸閱讀︰【職場奇聞】打工仔返工匯報 誤播老婆調情影片勁尷尬

每天車程來回4小時,再加基本的9小時上班時間,已足足花了打工仔13小時,休息不足,容易影響工作效率。因此,有人看到當事人的Post之後,都建議當事人轉工,別再浪費時間搭車,「所以有可能的話,要盡量揾接近居所的工作,每日多兩小時用,生活質素有好大分別」。

延伸閱讀︰【屯門公路】打工仔塞車遲到被扣糧? 原來違反勞工法例!


想免費進修?即睇︰https://bit.ly/2YmlfAl
 

搵緊工?即睇以下職位空缺︰
展覽陸續招聘臨時工 時薪高達$90!

三大熱門兼職工 有份時薪$65!

養和拎8500萬補貼 究竟仲有無職位空缺?

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow