【返工血淚史】上班時間人多排長龍 有人打尖 網友︰得你一個返工?

【返工血淚史】上班時間人多排長龍 有人打尖 網友︰得你一個返工?

在家工作 (Work From Home)已完結,大部份公司已回復正常上班模式,早上返工時間和晚上放工時間亦回到人多擠迫,沙甸魚式搭車的痛苦時刻。打工仔在同一時間上下班,其實十分需要自律和無限的忍讓,但往往有人只顧自己,自私的行為引起其他乘客不滿,輕則吵架,重則打交收場。最近,有打工仔在社交平台大吐苦水,表示自己大家結束Work From Home後,就如失憶各般忘記搭車禮儀,有次該打工仔更因為有人在繁忙時間打尖,令其他人無法上車而吵架,最後更被問候全家,弄得他非常生氣。

延伸閱讀︰【返工血淚史】肚痛遇上塞車 打工仔:覺得10分鐘好似1個鐘咁漫長

打工仔︰太耐無返工 大家唔記得點搭車?
打工仔今次上網吐苦水的主要原因,是有人在上班繁忙時間,公然無視排隊上小巴的乘客,直接在隊頭上車,引起其他乘客不滿。打工仔表示自己每天都會搭小巴到港鐵站乘車,上星期初他在早上7:30左右,排隊上小巴站,站在去約第5、6個位,隊尾約有10幾人,突然有位女士無視其他人排隊,直接站在隊頭,等小巴來到便率先上車。看到女士的行為,很多人都不滿,打工仔便上車跟她理論,怎料那位女士將聲線提高八度,更說自己從頭到尾都有排隊,不認為自己有錯。打工仔指︰「咁多人喺後面排隊,對對眼都望住佢打尖,咁都唔忍,真係好嘢!」,他表示車程雖然只有10分鐘,但全程都感受到女士的不滿,到站下車後,她更對著打工仔說粗口,問候他全家。

延伸閱讀︰【返工血淚史】上長途車前要去定廁所?網友定律嚟架啦!

網民︰得你一個返工?
在繁忙時間,當你遇到一些無禮貌又自私的同車乘客時,相信心情一定差,所以打工仔出Post後,都引來不少網民力撐︰「得你 (那位女士)一個返工?得你一個趕時間?」、「拉佢落車啦?仲咁客氣?」、「畀我一定唔忍」。

延伸閱讀︰【返工血淚史】轉新工由屯門返柴灣 網民教路:搭OO最快!

最破壞心情的20件事︰

詳情請看︰https://bit.ly/3aVVT2g

 

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow