【裁員失業】一個月無工開 被媽媽拎多$6000過年 打工仔︰都冇乜人拜年

【裁員失業】一個月無工開 被媽媽拎多$6000過年 打工仔︰都冇乜人拜年

新冠肺炎疫情持續,在過去一年香港人努力抗疫,更同時要面對行業萎縮,減薪、放無薪假,甚至可能被裁員,2020年絕不易過。最近,有打工仔在網上討論區分享個人的經歷,由於受疫情影響,本地的經濟轉差,打工仔上月被公司裁員,但接近農曆新年,其母親向打工仔額外拿$6000過年,令正失業的打工仔非常頭痛,「唔明大搞 (新年)做乜,為面?定係為錢?」

(按圖了解打工仔的故事)

延伸閱讀︰【職涯規劃】32歲月薪$16,000 有100萬儲蓄 打工仔︰係咪人生已完?

疫情令本地經濟轉差,被裁員的不只以上這名打工仔,就連自稱已有20年工作經驗的人,都表示現時工作令人「灰爆」。 (按圖了解更多)

延伸閱讀︰【職場熱話】上市公司人工高福利好?打工仔2年無加過人工幻想破滅

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow