【職業無分貴賤】Lunch兼職送外賣遇到熟人 網友︰被人睇小…

【職業無分貴賤】Lunch兼職送外賣遇到熟人 網友︰被人睇小…

正所謂職業無分貴賤,各行各業都應該得到平等對待及受人尊重。近日有網民於Facebook群組「奴工處」投稿指,兼職做外賣速遞員時被舊同學發現,慘遭白眼,不解為何舊同學要「狗眼看人低」。

延伸閱讀︰【職場熱話】30歲「剩女」月入僅一萬 網民:咪頂爛市

事件源於事主習慣於午飯時間做外賣速遞員,希望賺一點外快。豈料有一次送餐時,收貨人是他的舊同學,「佢即刻狗眼看人低,問我做乜做外賣仔」,事主表示不滿,直言「大佬我平時月入幾皮又要話你知咩」。

網民質疑事件是否屬實 正職幾萬都要咁辛苦為乜?
有網民對於事主的遭遇深表同情,認為送外賣不代表要被白眼,「仲要係舊同學,乜嘢同學嚟?Serve(服務)你仲要受你氣」。亦有網民認為事主送外賣都是為興趣,「咁好多人有份正職都會放假做街頭歌手表演,為興趣啫」、「我識人因為鍾意揸車去做Uber」、「為興趣有幾奇呀,冇問題呀」。

延伸閱讀︰【網民職場Talk】新工簽約後反口 網民無工開感徬徨

不過,亦有網民質疑事件的真實性,認為短短食飯時間,怎能做送外賣工作,「夜晚送就合理啲,食晏都開工?太趕,有啲唔合理。低收入唔夠生活可能搏埋條命咁做,正職都幾萬為興趣唔似會趕得咁辛苦」、「短短一個鐘走得幾多轉」、「月入皮幾嘢會咁做就大有人在」。
 

 

你都想移民?即睇︰
【移民澳洲】澳洲人工比香港高?即睇技術移民4大方法!

【BNO移民英國】英國有咩工種欠缺人手?邊個城鎮最高人工?

【BNO移民英國】當地做IT、Marketing揾幾多?詳列多個職位的平均薪金

【韓國移民】買層樓就成功移民?有3件事要注意

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow