【職場辛酸史】素食餐廳禁員工食肉 如有發現立即解僱

【職場辛酸史】素食餐廳禁員工食肉 如有發現立即解僱

【晴報專訊】午休應為員工的自由時間,但如果連用餐類別都被老闆限制,大家又能否接受?一名素食餐廳店員在網上抱怨,指老闆下令禁止員工食肉,包括在1小時的吃飯時間;如有發現,會立即解僱。由於員工之中只得1人是素食者,因此他們外出吃飯時亦只能偷偷摸摸,令他深感無奈。

老闆下令發現員工食肉即炒
該名店員化名「被素食的喵」向Facebook專頁「奴工處」投稿,指老闆曾說過無論員工做錯何事,都不會解僱員工,

「但唯獨如果發現食肉(包括出去食飯),就會即刻解僱嗰位員工,結果同事真係遲到嘅遲到,曠工嘅曠工,最忙時樓面可以得返1個人做……呢啲都冇扣錢又冇畀人話。」
樓主又指出,由於被老闆下令禁止食肉,

「出去食晏,個個變得偷偷摸摸,因為員工之中得1個係素食者。」
此外,他又指老闆經常向他們灌輸「素食健康」的信息,「瘋狂洗人腦」,「但偏偏員工之中唯一素食者嚟做咗一排時間,開始有三高囉。」

網民反應兩極 侵犯人權VS遊戲規則
對此,不少網民對於該餐廳員工深感同情,「打份工都要唔准食肉,黐線」、「簡直侵犯人權,勞工處見」、「舖內唔食得我接受,但出街食都唔得就真係……」、「食肉都炒就勞記見啦」、「素食,但高鹽高油高糖都係死」、「好多加工素好唔健康,成個元素周期表喺到」。

不過,亦有網民認為樓主不應對此有所抱怨,「咁咪唔好做呢間餐廳囉!好簡單,佢餐廳理念同你本人飲食習慣已經咁大抵觸」、「你入去做你都知返工期間要食素(包括出外食飯),你同意先去做㗎嘛?」、「畀人見到著住素食餐廳制服嘅員工去食非素食,我都覺得有啲唔知點咁……」。另有網民表示:「食素可以好健康、食肉都可以好健康,你加幾多調味料同各種食材嘅比例都好重要。」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow