【職場熱話】老細不滿下屬經痛早走 打工仔:你都係女人

【職場熱話】老細不滿下屬經痛早走 打工仔:你都係女人

不少女性都會受經痛困擾,有些人會頭痛、手腳冰冷,脾氣暴躁,甚至頭暈要入醫院。近日就有打工仔投稿到Facebook群組「奴工處」指出,因經痛早走惹女老細不滿,直言「大家都係女人,M痛早走都有罪」。

事主表示,每個女人都會來月經,有一次痛到想早走回家休息,卻令女老細不滿,「我都話拎嘢返屋企做,老闆又唔滿意」。她認為老細都是女人,應該明白經痛會痛到想嘔的感覺,「你唔舒服選擇繼續喺公司做嘢,但我唔舒服想返屋企休息,工作永遠都做唔完」。

不少網民認為,女性才會明白經痛這回事,「M痛真係好辛苦,根本無辦法集中精神做嘢,就算係普通肚痛都難頂啦,何況M痛」、「我嗰個仲痴線,話M痛有冇咁勁呀,咁樣以前的女人都落田做嘢啦」、「有啲女性自己冇痛經就覺得有痛經嘅女性都係做作扮嘢」。另有網民質疑事主是否拎病假早走,亦認為老細唔一定要批假。你們又有甚麼想法呢?

【職場熱話】同事病重 冷血同事:仲未死就返嚟做嘢啦

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow