【職場熱話】網民分享做過最特別工種 扮疑犯畀人認、凶宅清潔、船P救生員⋯

【職場熱話】網民分享做過最特別工種 扮疑犯畀人認、凶宅清潔、船P救生員⋯

不少人自大學起已經做不同的兼職,當你以為自己體驗過幾份不同行業的工作,已經了解各行業的生態時,其實香港還有很多很少人知道和做過的工作種類!這次網民所分享的都令人大開眼界!

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

有網民在社交平台專頁「扮工室Online」上以「您做過最特別嘅工種? 」為題發文並帶起討論。網民們都非常熱烈分享自己曾做過的工種,有些都真的令人嘖嘖稱奇,例如凶宅清潔員、私人公司嘅消防員、手術室設計師等!

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「認犯人嘅陪襯,拎住個number畀人認。」

網民:「測試櫃員機,要試jam錢、出唔到錢、唔夠錢出、中間死機⋯⋯」

網民:「在夜總會做人事部職員。」

網民:「記者會,冇記者去,公關公司請人去扮記者。」

網民:「見過人CV寫工作經驗,其中一項工作係『揀蓮子』」

網民:「草皮護養師。」

網民:「薯仔篩選員。」

網民:「手術室設計師。」

網民:「凶宅清潔員,以前就係屋苑包黎做,冷門嘢真係要識人先搵到呢啲工。」

網民:「船P救生員。」

網民:「私人公司嘅消防員。」

網民:「明星幕後代唱。」

網民:「隔離酒店體驗員。」

 

扮疑犯畀人認
當中大家最有興趣的是扮疑犯被證人辨別的戲子,有網民問:「如果認錯咗係你,咁點算?」、「原來有呢份工?我以為只係喺犯其他事嘅疑犯出嚟頂個位!」

其實警方有外判予坊間的演員公司負責提供戲子,他們會讓演員公司提供與是次疑犯特徵相約的演員,但若臨時找不到適合的演員,都試過在街上物色合適的人選。至於演員被證人認錯了該怎辦?有網民回答:「簡單紀錄返案發嗰日去咗邊就ok。」是正確的,不用擔心會被拘捕,只需落一份簡單口供便可。

而大家最關心的人工,有些曾做戲子的網民表示一次不過$100,而按網上流傳的資料顯示,一般大約$50至$80不等。如果有機會,大家會想試試嗎?
 

延伸閲讀:【職場熱話】老闆Zoom開會規定所有人開鏡頭令員工苦惱 大家點睇? 

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【人力資源】5個未來10年HR將會面對的困難

  • 【職場文化】新同事驚訝冇welcome Lunch 打去HR投訴大家唔歡迎佢…

  • 【職場文化】公司執笠前有咩先兆?網民:冇零食、冇廁紙…

  • 【學歷比拼】同事碩士畢業 人工只得15K 網民:有學歷唔等於有能力!

  • 【職場禮儀】老細話有嘢要改 新人同事成日都答:得閒先做!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow