【職場熱話】最理想另一半嘅職業係乜?最多女網民揀OOO!

【職場熱話】最理想另一半嘅職業係乜?最多女網民揀OOO!

不知道各位打工仔最想另一半從事甚麼職業呢?有些人喜歡制服系列,有些人則喜歡專業人士,所以男士覺得另一半最理想的職業大多是護士、教師;而女士覺得另一半最理想的職業則多為醫生、律師;這次的討論結果又是一樣嗎?

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

有網民在討論區Dcard上以「最理想嘅另一半職業 ?」為題,分享道:「想知大家最希望另外一半係咩職業?我自己就希望佢係數學叻嘅職業,例如會計師、工程師。因為我計數真係好廢,未來老公可以睇住屋企盤數,唔使我煩就正!大家有冇特別鍾意嘅職業呢?」原來隨着時代轉變,現在的年輕男女考慮的,竟然是另一半的職業是否可以在日常生活上幫到忙,非常實際!

即睇網民回應:(按圖了解)

網民:「會計師,數口好、識持家、又識睇balance sheet、又睇投資。利申IT狗。」

網民:「冇話咩行業,不過最好識整吓屋企嘢,至少識得睇吓說明書砌吓櫃嗰啲,十指不沾陽春水嗰啲少爺仔同裙腳仔就不了。現任係工程師,Ex係地盤安全佬,再前一任係做車房。」

網民:「現任工程師,ex係地盤職安真漢子,工程佬真係好正!」

網民:「男朋友係消防,好正成日迷戀佢啲制服相。」

網民:「其實咩職業都唔重要, 可以互相欣賞就足夠啦。我覺得對自己職業有熱誠,比職業本身更加重要。」

網民:「消防,我鐘意大隻仔同制服!」

網民:「中學老師、牙醫。」

網民:「而家男朋友最吸引!佢係civil engineer。」

網民:「咩職業唔重要,但一定唔可以工作佔大部分時間,個人本身比較需要有陪伴,想另一半多啲閒餘時間。」

網民:「廚師,可以日日煮我食。」

網民:「家庭主夫,我出去賺錢,佢喺屋企湊仔。」

網民:「我老公係工程師,但係屋企條數都係我計,不過我本身都係好鍾意數學嘅人,老老實實,揀另一半我覺得最重要係識得互相尊重嘅人。」

網民:「牙醫、工程師、會計師、老師、護士。」

網民:「希望係識IT,或者識整返屋企嘢。」

 

最多女網民揀OOO!
留言的網民以女士佔多數,當以為醫生、律師、機師等專業出現的次數會比較多,豈料大家的答案都出乎意料,因為他們都以生活作為出發點,所以覺得會計師、工程師、IT人比較好!可以幫忙管數、維修家中的電腦、電器等,這樣可能比較有吸引力!而當中「工程師」最受歡迎!而消防員亦是一個不錯的選擇。

各位打工會怎樣選擇呢?

延伸閲讀:【在家工作】公司安排WFH全程監視無私隱!員工:去廁所都要打卡⋯

延伸閲讀:【疫下創業】研製可重用殺菌口罩 洗200次仍有功效!創辦人:殺菌只需1秒! 

延伸閲讀:【疫下新常態】室內設計與VR結合 3D網上商店加強網上營銷 

延伸閲讀:【人物專訪】一種香水一個故事 以香味盛載回憶與情感 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!

Related News

  • 【職場趨勢】Job Title趨向誇張?4大導致職銜通脹(Title Inflation)的因素

  • 【公司加班】打工仔呻OT到12點連的士錢都冇得claim 網民反教訓事主⋯

  • 【職場文化】網民列舉「變態公司」特質:禁止員工有工作以外交流⋯

  • 【升職加薪】有幸升職想送禮畀女上司答謝 唔知送乜好?網民:會唔會犯法?

  • 【升職加薪】打工仔每年加幾多錢人工?網民:加得$500等於侮辱!

  • 【人力資源】5個未來10年HR將會面對的困難

  • 【職場文化】新同事驚訝冇welcome Lunch 打去HR投訴大家唔歡迎佢…

  • 【職場文化】公司執笠前有咩先兆?網民:冇零食、冇廁紙…

  • 【學歷比拼】同事碩士畢業 人工只得15K 網民:有學歷唔等於有能力!

  • 【職場禮儀】老細話有嘢要改 新人同事成日都答:得閒先做!

刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow