【職場熱話】同事返工換拖鞋傳出異味 網民教幾招擊退對方

【職場熱話】同事返工換拖鞋傳出異味 網民教幾招擊退對方

留在公司的時間,可能比留在家中客廳的時間多,所以有些打工仔會帶同公仔、心愛的擺設、自家文具等,為辦公室增添「家」的感覺。近日有網民於討論區發帖,討論有同事每日一返到公司便換上拖鞋,就像在家中一樣,惟該同事雙腳傳出陣陣異味,令事主不知如何是好,上網詢問網民應於如何應對。

你是否「煩膠」同事?檢視自己有無8個習慣
 

有網民指出,其實這是老闆令各位同事更精神的技倆,「聞一聞,精神爽利」、「索一索,醒腦提神」。亦有網民提出一些解決方法,希望能令該「臭腳」同事知難而退,「買枝除腳臭嘅嘢當萬聖節禮物送畀佢」、「出Email畀佢話佢對腳好臭,叫佢睇醫生;CC畀全公司同事」、「喺佢身邊,大叫一聲。嘩,點解有咸魚味。之後行開幾步,再大聲話依邊冇味。明眼人會知乜事」。

在辦公室裡,無論是身體傳出異味或是食物氣味太過濃烈,都是大忌,隨時會惹起同事不滿。此外,其他討厭行為包括講是非、卸膊、搞小圈子、吹嘘學歷及身家。不想成為不受歡迎人物,切勿犯以上禁忌。

【職場文化】10大辦公室討厭行為 你中咗邊幾樣?
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow