【職場熱話】不懂Social勉強找話題 網民分享最尷尬係傾呢樣……

【職場熱話】不懂Social勉強找話題 網民分享最尷尬係傾呢樣……

職場上可能有不少「Social精」,但是未必每個人都懂得又或是喜歡交際。明明彼此相識,但是碰面時卻不發一言,像陌生人般,不是很奇怪嗎?近日,有網民在討論區分享最尷尬的一段對話,表示勉強找話題討論其實氣氛更尷尬。

【網民職場Talk】返工唔識Social注定無運行?

為免氣氛死寂 逐個地鐵站討論
事主在討論區留言分享親身經歷,他指曾經與一位不熟悉的同學一同乘搭地鐵,開初的話題只是圍繞學校,但是當內容不足時二人靜默了一分鐘,之後他們就改談地鐵站,由堅尼地城站開始,談到灣仔、天后、西營盤、上環……近乎所有談遍所有港島及南港島綫的車站,除了分享各自在不同車站的足跡,還會討論車站的設計。事主表示當時為了免卻死寂,開展了這一個更尷尬的話題,從此以後,二人再沒有對話。

尷尬話題逐個數
不少網民亦分享各種尷尬話題,當中包括天氣、賴床等,「A:哇,好凍;B:係,好難頂(Dead Air);A:我行快啲,byebye」、「問下佢喺個被竇碌咗幾耐」。其實這種場面大家都有機會遇上,「同而家新同事無嘢講,早晨完就無話題」,所以部分網友就在討論區分享如何找對話題應對尷尬氣氛,「講下公司附近有咩食、邊間餐廳做特價、邊間餐廳新開張、問下人地有無試過,好唔好食。跟手講下自己鍾意食咩,問佢鍾唔鍾意」、「有幾難?咪話鍾意飲熱朱古力,不過驚肥,然後從減肥呢個話題再Elab(延伸),總之講啲世俗嘢就冇死」。

【網民職場Talk】成日Dead Air好老尷?3招幫你與同事打開話題

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow