【網絡熱話】「帶飯返工年慳過萬去台灣」 網民:買餸唔使錢?

【網絡熱話】「帶飯返工年慳過萬去台灣」 網民:買餸唔使錢?

不少打工仔為了慳錢,都選擇帶飯返工。減少外出用餐,的確可以節省時間及金錢,不過是否可以儲大錢,則見仁見智了。日前,有網民在Facebook「公務員secrets」投稿,表示「在商業區食午餐,即使普通茶餐廳,碟頭飯加飲品,平均每餐起碼60元。假設每個月返20日工,一個月的午餐開支就近1,200元,每年大概慳到1.4萬,夠一家四口去台灣4天遊了。」有人看到此帖子,紛紛認為樓主「從未去過街市」、「買餸唔使錢?」,大呼樓主離地。

延伸閱讀︰【讀者投稿】媽媽級同事成日亂做媒人 女網友:搞到男同事怕咗我

「每年大概慳到1.4萬 夠一家四口去台灣4天遊了」
樓主的帖文提及「一個月的午餐開支就近1,200元,每年大概慳到1.4萬,夠一家四口去台灣4天遊了。」,有網民看到後,認同樓主的講法,「我以前公司包飯,我會叫多飯,然後留一半夜晚食…」,但大部分人都覺得樓主離地,甚至諷刺「真係要平,一日食一餐」、「光合作用仲慳」,一齊看看網民的精彩留言︰

延伸閱讀︰【兩性關係】男友約女同事睇戲食飯 女友:點解要講大話同男人去?

香港人的生活指數向來高,出街食飯使錢大,早前更有男讀者投稿表示,自己月入2萬多元,但跟女友拍拖2年來,每次都要男方全數付款,女友不願意AA制,「假如每餐大概$200,每個月就$2,400,仲要唔計佢得閒又話想食放題,有時又打邊爐咁,其實個個月幾千蚊,我真係儲唔到錢... 而家未結婚已經唔肯AA制,結咗婚一定要我養佢架啦,而且結婚啲錢一定要男方出,老實講,每個月人工得嗰兩萬幾,儲到幾多啫?!佢自己就成4萬一個月,咁都唔肯分擔吓!」令他無法想像日後結婚後的生活。

延伸閱讀︰【讀者投稿】女朋友月薪4萬 男友:佢搵得多過我 但唔肯AA制

延伸閱讀︰【讀者投稿】網民:女同事唔記得登出電腦 畀我發現佢同我男友……

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow