【家庭關係】被媽媽迫畀錢家姐買樓?細佬︰又唔見佢畀錢我做首期

【家庭關係】被媽媽迫畀錢家姐買樓?細佬︰又唔見佢畀錢我做首期

母親節將至,不少孝順的子女都會約媽媽食飯慶祝,報答她過往的不辭勞苦。有位男網友日前都被媽媽「召喚」回家吃飯,本來以為媽媽想收到兒子的心意,打算買禮物哄老人家開心,怎料媽媽居然想男網友出錢資助家姐買樓,令他嬲爆要到網上發洩,引來很多網民力撐,更提供不同的意見及解決方法,助男網友推掉媽媽的主意。

按圖了解男網友的故事及網民意見︰

延伸閱讀︰【買樓置業】屋企無父幹 被妹妹問借錢買樓?家姐︰我自己都未儲到首期

除了買樓問題,家用都是令不少打工仔頭痛的開支。早前有位男網友表現自己被女朋友的媽媽,要求在結婚前給家用,由於他第一次拍拖,因此上網問網民意見,而大部份網友稱「唔好做壞規矩」,你又點諗呢?

延伸閱讀︰【網絡熱話】夫婦想用20萬裝修公屋 再儲錢買私樓 網民大鬧︰整嚟做乜

延伸閱讀︰【職場兩性】男友人工低、買唔到樓 25歲就唔想進步 女友:差距大 想分手…

 

【問卷調查】立即填寫《2021年畢業生薪酬及就業調查》─ 僱主篇!
https://bit.ly/3sCCUkc


【問卷調查】立即填寫《2021年畢業生薪酬及就業調查》─ 畢業生篇!
 
https://bit.ly/3n5G7b8

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow