【兩性關係】男友家人鼓勵辭職拎綜援 女因一個原因由想由抗拒變支持?

【兩性關係】男友家人鼓勵辭職拎綜援 女因一個原因由想由抗拒變支持?

綜合社會保障援助,即是綜援,是政府為那些在經濟上無法自給的人,提供「安全網」,透過金錢的資助,應付生活上的基本需要。不過要領取綜援須符合規定的要求,並非人人失業都可以靠政府的資助,特別是年輕有能力的人,成功的機會可謂微乎其微。

最近有打工仔在網上討論區發帖,表示自己的男友是單親爸爸,他的家人近日居然鼓勵男友辭職拎綜援,打工仔得悉後十分抗拒,更表示「有手有腳嘅人去拎綜援,我而家應該點算好?」,你們有建議嗎?

按圖了解更多打工仔的故事︰

打工仔的煩惱︰「男朋友係單親爸爸,有兩個女,原本兩個女都係跟媽咪,但大女有學習障礙症加輕微過度活躍症,成日蝦個妹,所以細女就跟咗爸爸,但而家媽媽連大女都唔想湊,想兩個推哂畀爸爸湊。基於要返工嘅原因,所以平時放學都係由嫲嫲幫手湊放學。嫲嫲身體開始差(已安裝心臟起搏器),開始體能上唔係好照顧到兩個小朋友。所以男朋友家人叫佢辭職拎綜援,但我其實好抗拒有手有腳嘅人去拎綜援,我而家應該點算好?」

網民意見

A︰真心話,咁嘅情況,個男人真係要攞綜援,死頂無用,無補於事,解決唔到問題。最重要係你幾鍾意,都應該同個男人分手,呢啲咁嘅家庭,對你一世,有害無益。除非你已人老珠黃,另計。

B︰閃得快,好世界!拖住2件細路的綜援男,唔係打算仲要呀?好嚇人喎!

C︰可以點,馬死落地行!而且又唔關你事,你自行離開便可。你不能接受就不要增加男人生活,心理壓力!不過你可以欣賞一個好爸爸的行為(如果他真可以為女兒做到這一步。)

D︰你唔需要抗拒,男人肯放下尊嚴攞綜援其實唔差,你又唔係佢老婆,你覺得你有Say?

E︰當你講真,關你咩事?而且真係有需要的人申請OK啦!

F︰個男人自己都未搞得掂,更加唔好講畀到幸福你,開始拍拖一定細心又肯照顧人,唔係都分手啦!忠言逆耳,段關係一定無將來,唔好浪費時間,女人青春有限。

G︰樓主嘅感情去留,我就唔加意見啦!呢啲係佢自己嘅選擇,冇對與錯,只有願同唔願,其實最緊急就係男朋友、佢媽媽同兩個女女,呢幾個問題先最急切解決。

H︰我前度嘅仔仔就係有過度活躍症,呢啲一定要搵社工跟進,因為萬一如果喺學校搞出事,都有社工同學校求情,唔好等到出事先至搵。

I︰綜援就係畀呢啲需要嘅人去攞,除非你男朋友搵好多,請得起姐姐照顧小朋友就另計。

J︰價值觀都已經唔一樣,何必辛苦自己?

K︰最好就開心見誠同佢傾下,主角係佢,唔應該你自己一個人去搵解決方法。

延伸閱讀︰【職場兩性】住公屋打工仔 女友住半山 感差距大喊分手 網民:最介意嗰個係你自己!

綜合社會保障援助(綜援)計劃申請詳情
雖然綜授設立的目的,是為了協助香港市民渡過難關,但想成功申請仍須符合以下的資格。

申請資格︰
1/居港規定

  • 必須是香港居民
  • 取得香港居民身份不少於一年
  • 在取得香港居民身份後,在香港總共居住滿一年(即由取得香港居民身份至申請日前)。居港一年的日數無須連續或緊接在申請日前。申請日前多達56天的離港日數(不論連續或間斷),亦視為在港居住。
  • 2/經濟狀況調查
    入息審查︰申請人及其家庭成員每月可評估的總收入必須低於他們在綜援計劃下所認可的每月需要總額。

    資產審查︰申請人及其家庭成員所擁有的資產 *(包括土地/物業﹑現金﹑銀行存款﹑保險計劃的現金價值﹑年金計劃的投保保費金額/退保金額、股票及股份的投資及其他可變換現金的資產)總值不得超過社署所定的限額。

    3/身體健全成人的附加準則
    15至59歲身體健康正常的申請人,如失業或每月從工作中所賺取的收入或工作時數少於本署所定標準,必須積極地尋找全職工作及依照本署規定參加自力更生支援計劃。

    延伸閱讀︰【職場兩性】睇牙被靚仔牙醫吸引 點樣認識先好? 網民:日日去洗牙檢查!

    延伸閱讀︰【網絡熱話】公屋出身醫生VS有樓揸手IT男 2大筍盤女網民會點揀?

    ⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

    Look out for further updates on our Facebook fan page!
    刊登招聘廣告
    ;
    Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
    Maybe Later Follow