【兩性關係】工時長 與女友少拍拖!打工仔想喊︰做男人做到我咁軟弱

【兩性關係】工時長 與女友少拍拖!打工仔想喊︰做男人做到我咁軟弱

投身職場後,一天有大部份時間都要工作,與伴侶相處的時間不多,如果雙方的工作都要加班的話,就更加難抽出時間見面。就算兩個人感情堅固,但長期缺乏時間溝通,少不免都會感覺疏離。近日,有打工仔在網上討論區分享,自己與女友因爲長工時難以時常見面,拍拖時女友卻説出溫暖的説話,令他差點落淚。

延伸閲讀:【兩性關係】30歲未結婚有問題?打工仔被同事催婚︰顧好自己先啦!

事主分享及網民回應:(按圖了解)

事主:同女朋友一齊咗3年,以前一個禮拜見5日,近排轉咗新工,好多「老屎忽」,仲要返朝10晚11,但又同佢夾唔到時間見,一個月只係見得2-3日。

事主:跟住隔咗兩個禮拜無見,今日終於可以拍下拖,食完夜晚,之後一齊搭巴士走。

事主︰咁我係要早佢一個站落車,再轉巴士返屋企,但上層啲鐘撳完無反應,咁我唯有落去下面撳啦,同埋goodbye kiss定先。

事主:但唔知點解一分開咗,佢喺上層,我喺下層,嗰心就已經捂住捂住。

事主︰㗎車仲未到站,之後佢落嚟拖住我隻手,講咗句: 返工加油啊。

事主:我真係忍唔住,眼角有啲眼濕濕,即刻攬實咗佢,攬咗十幾秒就要落車say byebye,點解做男人做到我咁軟弱?
 

網民:好sweet,好好珍惜女朋友。

網民:好sweet,點會無用,有能力嘅話一齊搬出嚟住囉,再唔係一齊移民。

網民:我同我女朋友都係,搞到成日見都好難,想像下如果住附近……

網民:轉工啦,任何人嘅耐性都有限度,明顯你女朋友就唔係你嘅priority,咁好嘅女仔你唔珍惜就有第二個更識重視佢。

網民:你一啲都唔軟弱,男子漢大丈夫有膊頭已經超越咗唔少廢物。個女仔一定感受到,祝福樓主幸福美滿。

網民:樓主你似係返奴隸工返到喊多啲,快啲轉工啦,黐線咩咁多個鐘。

網民:最近男朋友都出咗社會做嘢,我哋又係得weekend先有得見,可能因為大家都好黐身,所以之前見面嘅時間都好多。

宜家一下縮到得返weekend,每次分開嘅時候都好失落,有得攬住嗰陣就會好肉緊,好珍惜,所以好明白樓主感受。

喊一啲都唔代表你冇用,係代表你好愛同好着緊對方,樓主加油,要好好珍惜女朋友,祝福你哋啊。

網民:你有咁嘅感覺,呢個女人就係你嘅終身伴侶,要好好愛惜佢,錫佢,希望你可以同佢白頭到老。

 

不少網民都建議事主轉換工作,有更多時間陪伴身邊的人及女朋友。但有些行業的打工仔因爲工時及工作性質,很難與人建立感情關係,即使轉換公司亦幫助不大。

按圖了解最難拍拖的職業:

延伸閲讀:【兩性關係】30歲未結婚有問題?打工仔被同事催婚︰顧好自己先啦!

延伸閲讀:【職場兩性】最難拍拖的職業你有冇份?IT、護士、記者都榜上有名……

延伸閲讀:【兩性關係】明明好痴纏 但一個原因!男友返新工即Block女友

 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow