遞信後被調到Reception HR連「在職證明」都唔出

遞信後被調到Reception HR連「在職證明」都唔出

相信不少打工仔遞信後都希望可以安安定定渡過「餘下的時間」,不過最近就有網民於討論區大呻自己遞信後被分配到Reception,於完全無通知的情況下,私人物品被其他同事用膠袋「Pack好晒」之餘,電腦亦已變更登入密碼,無法讀取以往文件;最後連Reference Letter及「在職證明」等基本文件都無法得到。

辭職後每日被「新招」留難
事主表示自從遞信後,每天都被上司的「新招」留難,隨時「會得抑鬱病」。試過有次上司「唔畀收工」,更說不會為他寫Reference Letter;更過份的是,連「在職證明」等基本文件HR都「懶得畀」,更謂:「係咁㗎喇,係無㗎喇。」

事主更指很多打工仔都不懂得保障自己而被僱主欺壓,希望自己的事例可供各位參考,免得更多人受害,「依個世界仲有好多選擇,無需要被一間公司 / 一個Boss磨滅你對工作嘅熱情。」

網民回應
網民A:「好懷疑呢啲老闆係想伙計自願早走唔洗補水……」
網民B「你覺得個衰老闆會寫好你讚揚你(Reference Letter)?」
網民C:「所以我搵工時,喺In之前都會search吓公司資料同背景,睇吓有無問題,如果有問題就唔做!」

離職文件 注意3點
1. 留意工作證明上的工作時期、職位、薪金等細節
2. Reference Letter上最好有前僱主評語及簽署(或公司印章)
3. 留意自己是否需要「清假」或可以兌換成薪金

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow