茶記30蚊早餐用「金牛」找數 OL堅持「唱散」終被伙記奇招K.O.

茶記30蚊早餐用「金牛」找數 OL堅持「唱散」終被伙記奇招K.O.

【晴報專訊】本港有不少小商店都寫明拒收500或1,000元大鈔,以減低收到假鈔的風險及避免零錢不足。有茶餐廳伙記日前在網上大吐苦水,指一名女白領前來吃盛惠30多元的早餐,但竟以千元紙鈔埋單,更表明「就係想你找散畀我」。而他們亦非「省油的燈」,結果成功「反敗為勝」,女白領足足苦候1小時才能拿回900多元找贖。期間,女白領一度崩潰稱:「其實我有散紙㗎,我而家就埋單,唔使唱散好唔好?」

OL表明想找散大紙
「希望咁多位貴客要知道舖頭係冇義務去幫各位打散你地啲大紙,一個係咁兩個係咁,個個都係咁......係咪各位搞錯咗啲咩呢?」該名伙記向Facebook群組「西客之道 Hispitality Secret」投稿,指他在一間平民餐廳工作,日前早上9時許,一名女白領吃完價值30多元的早餐後,以1,000元紙鈔埋單。他見狀後「即時反白眼」,向對方表示:「小姐,有冇細張少少嘅?冇咁多散紙找唔開。」未料,對方竟回應道:「冇喎,我就係想你找散畀我呀嘛!」

伙記發現OL銀包內有散紙
而且,女白領對「找散」亦甚有要求,並不接受10元、20元紙鈔,直言「散成咁梗係唔得啦」。伙記於是建議她「放低啲嘢係到抵押,出去唱散完返嚟埋單」,但她反駁道:「點解要我放低啲嘢做抵押呀,你哋自己出去唱囉,我而家畀咗1,000等住你哋找返900幾蚊畀我呀!」但伙記當時卻看到,女白領的銀包內「藍色、緣色、紅色都有」,「係要拎張金色出嚟,就唔好怪我哋唔客氣啦」。

伙記出招玩殘OL
於是,該名伙記叫另一名同事外出幫忙「唱錢」,更特別囑咐「唔需要急,最重要啱」。

15分鐘過後,OL女:得未呀,唱個錢要咁耐咩?

我:係㗎,朝早係難啲唱錢㗎啦

半個鐘之後,OL女:有冇搞錯呀,你地係咪偷錢㗎,咁耐嘅?

我:當然唔會啦,我哋同事喺銀行排緊隊,好快就到佢啦

OL:去銀行排?周街都係舖頭你哋唔識唱?

我:唱錢梗係去銀行啦,唔係去邊到唱?

9個字之後,OL女:你同事返嚟未架?我返工遲到啦

我:係囉,真係有啲耐,請你再等等

OL女:其實我有散紙㗎,我而家就埋單,唔使唱散好唔好?

我:但我哋同事出咗仲未返,仲差你900幾蚊未找返呀!

1個鐘之後,同事終於返嚟

我:小姐呢到找返你9XX蚊,多謝!

佢走嗰陣我仲咇左個X到爆嘅笑容講:多謝晒,下次見!

最後,該名伙記在文中「得戚」地笑言:「其實同事過隔離舖唱錢只係5分鐘,不過去咗第二到食埋個早餐先返嚟啫,早知叫佢買埋餸先返嚟啦!」

網民笑言「大快人心」
此事引來網民熱議,不少人笑言「大快人心」,「一早睇到你個post,人都爽」、「心情一下子豁然開朗」、「一開始自己有嘅就畀散啦,態度又咁X,抵畀人玩」、「我成日都咁講,對付呢啲人,你要做得誇張過佢10倍、50倍、100倍,咁佢先識衰!」、「響茶記玩嘢=花式自殺!冇人買佢怕,仲陪佢慢慢玩」。另有網民認為,如果真的沒有「散紙」不是問題,問題在於女白領的態度:「我相信如果身上真係無細紙,客客氣氣同店家講聲,我估店家一定會諗辦法幫你打散嘅。」

此外,亦有不少網民感同身受,分享自身類似經歷,「以前做夾糖,啲人喺我一開門就夾嗰30幾蚊糖,畀張500我要我找,真心唔X知點樣找畀佢」、「我有啲客,一早開舖入黎影1元印,畀500元,目的係因為一陣去街市買餸,嫌街市找錢污糟,上嚟唱散佢」。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow