【返工血淚史】新人唔鬧得?成日嫌辛苦? 網友力數多宗罪︰教到好灰

【返工血淚史】新人唔鬧得?成日嫌辛苦? 網友力數多宗罪︰教到好灰

每年七、八月,不少公司都會聘請實習生、兼職甚或畢業生,讓他們吸收經驗及獲得工作機會。惟有網民於討論區發帖指,現時的職場新人「奉旨遲到又唔捱得鬧」,令舊人教新人時感到「好灰」。

延伸閱讀︰【網民職場Talk】打工仔狂數伏工6宗罪:搞到我返新工有陰影!

延伸閱讀︰【職場熱話】頂唔順份工 究竟要裸辭定博炒?

事主表示,現時的新人有「三唔三嫌」:「唔話得、唔罵得、唔加班、返工嫌遠、嫌工作量多、嫌辛苦」。此外,事主還指新人「唔聽話」:「教佢做嘢當我講嘢係耳邊風,要佢交功課時就話唔識做,冇學過,冇人教」。在紀律方面,新人亦奉旨遲到,「唔覺得自己有問題」。面對這種新人,事主感嘆「教到好灰」。

帖文惹起網民熱議,有網民表示,請職場新人要睇彩數及公司待遇,「如果待遇好少少,通常質素都會較高」。亦有網民認同事主,「講得好,有無心學同做其實好快睇到,唔識唔加班唔係問題,又唔學又唔改先係問題」。另有網民提議,若新人確實不適合公司,可叫他辭識,不用委屈自己去教導他。

延伸閱讀︰【職場文化】打工仔細數四大裸辭原因 薪酬未必係致命傷?

每個人都有第一次工作的時候,想讓新人融入職場,以下就有3種方法:

1. 由基本工作做起
返學有適應期,返工亦如是。初入職場應由低做起,就如影印、入Data、聯絡等,這些看似簡單的工作,其實是為日常辦公打好基本步,這些基本步可由新人負責,增加團隊工作成效之餘,亦可讓他們自由發揮,可能會有意想不到的結果。

2. 參觀遊學團
返工最忌盪失路,人有三急或想斟水時搵唔到路事少,被人以為「蛇王」事大。舊人應帶新同事參觀各部門,若真的沒有人有空帶新人參觀,至少可以解釋Floor plan,讓新人自己了解。

3. 食飯溝通
「其實毒_一個更開心,Seafood免講」,做事雖要公私分明,但面對同事愛理不理的態度,心情難免非常矛盾,即使食餐飯都足以令新人「十五十六」。既然返學有「開Sem飯」,返工都可以有「開工飯」。返新工頭兩日人生路不熟,主動邀請新人食飯,可讓大家互相了解。

延伸閱讀︰【職場人際】當眾反駁老闆意見 打工仔即被炒

CTgoodjobs 推出全港首創 WhatsApp 搵工平台「搵工快」,八大行業 2,000+ 前線、兼職空缺等緊你!

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow