【職場熱話】統計處:逾一半人月入低於$2萬 邊啲職位月薪仍不足$1萬

【職場熱話】統計處:逾一半人月入低於$2萬 邊啲職位月薪仍不足$1萬

不少大學畢業生初踏職場也會覺得$1、2萬多起薪點很正常,不過,實際上香港仍然有很多工作月入不足$1萬,再加上不少打工仔都表示中年轉職,尤其是被解僱後,重投職場可能要由薪金起點再次起步。

【薪酬趨勢】調查:2020年香港僱員實際加薪1.4% 逼近亞洲榜末

月入中位數只升$200
根據政府統計處今年11月底公佈的《2019年第3季綜合住戶統計調查報告》,調查顯示,香港有超過一半(52%)就業人士月入2萬以下,最多人的月入薪酬範圍是$10,000至$19,999,佔近4成就業人口;而月入4萬以上的只得17%。整體的就業入士(不包括外籍家庭傭工)的月入中位數是$18,900,比同年上季升幅只有$200。

網民:83%打工仔努力返工係唔會上到車
報告出爐後,不少網民認為人工升幅太低,依照這個趨勢根本難以買樓、結婚、生仔,「4萬月薪根本連上車都勉強,即係83%打工仔努力返工係唔會上到車」、「$4萬收入喺全世界先進國家嚟講都叫高收入,香港稅仲要咁低,但居然只係可以夠買200幾300呎的屋,真係笑死人」。

有網民分享到自己年過50的母親隔了一年空窗期後,月薪由幾萬下降至$1.7萬,而父親下年退休後也打算投身同一職位。另外,也有網民表示其實不少工種的月薪依然少於$1萬或只是剛好$1萬,例如快餐店工作只得$9K、「我見樓下請看更9千6」、「我覺得最慘係一萬蚊嘅11%,街上嘅阿伯阿婆掃街洗廁所,日做10幾個鐘風吹雨打」。

【人力趨勢】建造業判頭壓價 工人日薪回落至$2,000

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow