【職場熱話】盤點網民20句 辦公室難聽過粗口的說話

【職場熱話】盤點網民20句 辦公室難聽過粗口的說話

在辦公室裡頭,同事與同事,老闆與同事之間的相處是種學問,當中涉及情緒管理、溝通技巧等技能。但有時候遇到難題或其他突發事件時,未必人人可保持冷靜,甚至衝口而出,對身邊人說了難聽的話。有網民就於討論區發帖,大數在辦公室難聽過粗口的話(主要出自老細把口)。

延伸閱讀︰【職場奇聞】打工仔返工匯報 誤播老婆調情影片勁尷尬

1. 人身攻擊
如果員工工作表現不如意,上司可先了解情況再作適當處理。但有上司在「火遮眼」的情況下,指責下屬「狗也不如」、甚至「無帶腦」返工,又或是以學歷、樣貌為嘲笑題材,在某程度上可能真的比粗口更難聽。

「你係咪唔想撈?你經驗未夠?你第一日返工啊?你有無腦?」
「你一世同我做牛做馬做隻狗!」
「你幼稚園畢業未呀?」
「你個樣好似讀IT,幫我整一整電腦」

延伸閱讀︰【職場奇聞】打工仔面青青請病假:我被鬼上身!

2. 人比人
同事表現不佳也好,做錯事情也罷,也要知道每個人都是獨立的個體,各有優缺點,在團體合作間應該以取長補短的方式工作,善用同事的優點,而不是作無謂的比較。

「fresh grad都做得好過你」
「請個掃地阿嬸都做到嘢過你!」

延伸閱讀︰【返工塞車】網友盤點最慘搭車路線 屯門公路加龍翔道連環塞最精彩

3. 講反話
有時讚美說話很好聽吧?而你又有否聽過聽過「口是心非」呢?職場上未必好像電視劇情節般爾虞我詐,但總有不少人講出有「骨」的說話,這都源於妒忌等心態,因此大家可從語氣及說話態度等估計對方的想法。

「嘩!你今日著得好靚!」
「比d心機努力喇,遲下係你話事架喇」
「做咩咁夜都唔走嘅」
「唔駛急,最緊要快」
「我有推薦你升,但上頭唔批,我都冇計。」
「真係辛苦晒你」

延伸閱讀︰【職場熱話】18區最痛苦的返工地點!觀塘熱到變蒸爐?

4. 無厘頸鬧人
鬧人總不需理由,套用在老闆、上司身上,可能大部分打工仔都覺得很貼切。不需要講粗口,有時候說話的聲調、表情等表達方式都對影響員工的心理健康。如果真的錢給不夠,心又委屈,就要考慮是否在現公司繼續發展。要學懂的是︰不是每樣東西都是人工包的。

「我一個頂你一百個啦」
「而家有糧出比你架,唔洗做呀」
「你咁樣做野,第間公司一早炒咗你。」
「唔好成日問公司可以比到d乜野你,你要問自己比到d乜野公司先」
「你點證明你有做過野?!」
「訓醒未?好易姐!咁耐都未做好!」
「又係當人乞丐咁,你估你件餅好貴咩?頂多20-30蚊!」

延伸閱讀︰【屯門公路】打工仔塞車遲到被扣糧? 原來違反勞工法例!

 

想Update有關「新冠肺炎」的資訊?即睇︰
37個具感染風險活動 返工原來可以好危險?

如員工懷疑染病 僱主能否要求扣年假停工?

公務員確診名單 入境處係重災區?!
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow