【職場熱話】日日冇嘢做同事當透明 打工仔:係咪可以搵定工?

【職場熱話】日日冇嘢做同事當透明 打工仔:係咪可以搵定工?

不少打工仔呻日日做到冇停手,OT是職場基本文化,但若果情況剛剛相反,返工冇嘢做,是否代表這份工作不適合自己呢?有網民於討論區發帖指,每天返工等放工,同事又當他透明,認為返工好冇意義,詢問是否應該搵定工?

【職場熱話】返工首日夾$100零食錢 即日被炒冇得回水?

試用期多被分派簡單工作

事主指出,日日返工等放工,公司亦沒有派工作給他,「我出聲去搵嘢做,就畀好無聊嘢我做,同Team同事當我透明」。事主直言,現在返工真的沒有意義,日日要出聲搵工作好累,「我自問係正常人一個,利申未過試用期,我係咪可以搵定工」。

有網民認為,這個情況很正常,「試用期未過,返得嗰一陣點畀嘢你做,好好珍惜下Hea的時光啦」、「聽過人話只要份工你捱到兩個月,之後就無死。我諗一開頭係啱啱返同啲同事未打好人際關係,同埋初初入去係唔知有咩可以幫到同事或上司,所以通常捱唔到兩個月都做唔長」,更有人提議事主可做Freelance,打發時間。

【職場熱話】同事厚面皮到照派炸彈 3個婉拒方法
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow