【職場熱話】新同事霸佔會議室工作 經理勸籲仍堅持因為………

【職場熱話】新同事霸佔會議室工作 經理勸籲仍堅持因為………

公司的會議室用來開會,但有同事竟將其據為己有!近日有網民於 Facebook 群組「奴工處」投稿指,新同事經常不在自己位,後來發現他將私人物品放到一間空置的會議室內,當會議室是自己間房,連經理也勸服不到,令人哭笑不得。

【職場熱話】女生返工不能戴眼鏡?原因係……

投稿人指出,新同事一直很表現正常,但後來經常不在自己位,及後發現他把私人物品放到一間會議室內,當正作是自己房,「原來佢拎私人 Notebook 入咗一間冇乜人用嘅會議房做嘢,公司好大,間房又喺角落冇人留意到,見到佢直頭水杯、擺設都擺晒入去,唔知以為嗰間係佢間辦公室」。雖然經理已叫他離開會議室,要求他回到自己位工作,但該同事表示在會議室內才有靈感,而事主指其工作效率確實不錯,大感無奈。

【職場熱話】公司禁著短褲惹同事不滿 HR 提醒……

有網民認為,既然該新同事「做到嘢」,何不給他一點空間呢,「做到嘢,坐廁所都無問題啦,人哋自制機會畀自己,你呢啲人得個望就係背後說三道四,最憎你呢啲事非精」、「 如果佢做設計,有時真係需要一個人坐。我都受唔到太吵或壓迫嘅環境」、「其實唔影響到人,又有乜所謂」。另有網民認為該新同事怕與別人相處,「明顯就係頂唔順你呢啲八婆,阻住人做嘢搵唔到靈感先要搬入去」、「可能因為啲同事講嘢太嘈」、「其實真相係,佢原本個位附近有啲厭惡性物件,例如被人騷擾、昆蟲、冷氣風口、體臭、對住 Server 等等,但又唔好意思出聲,唯有自己搵個位閃開」。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow