【職場熱話】「應該明,除非唔明」 新同事講廢話點應對?

【職場熱話】「應該明,除非唔明」 新同事講廢話點應對?

「我阿媽係女人」,每次聽到這一句都非常無奈,尤如講完等於無講。近日有網民於討論區發帖指,其新同事喜歡說這些廢話,不知應如何應對。帖文惹起網民熱議。

假「幽默」令氣氛尷尬 網民提解決方案
事主舉了多個例子。有一次在工作上問該新同事明白與否,新同事答:「應該明,除非唔明」。另一次問新同事識唔識做某件事情,新同事表示識做,但隔幾秒就話:「其實我唔識」。事主便教導他,並叫他記錄過程。豈料,新同事回答:「你唔教我就唔識,我得3秒記憶,好似金魚咁」。

事主隨後又表示,公司的電腦經常要系統升級,會重新開機,該新同事卻說:「我懷疑呢度有鬼」。此外,新同事的金句還有「請等等,我繽紛樂緊」及「唔問你可以問邊個」,教事主哭笑不得,不知如何應付該新同事。

有網民認為,整件事好尷尬,「想用幽默感拉近距離,但本身係完全冇幽默感」、「佢應該以為自己好有趣,好有幽默感,應付佢得一個方法,就係同佢講你講嘅嘢唔好笑,再直接話佢」。亦有網民認為,不少職場新人都會犯同類型的錯,並建議樓主少接觸這類人為妙,以免被同化。
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow