【職場熱話】幫高齡單親媽媽搵工 老闆一句話令兒子心酸流淚

【職場熱話】幫高齡單親媽媽搵工 老闆一句話令兒子心酸流淚

子女供養父母天經地義,當他們踏入退休年齡,子女又有沒有能力為他們提供舒適的退休生活嗎?近日有網民於討論區發帖指,其母親近日失業,積極尋找工作,惟多間食肆因其母親年紀大而拒絕聘用。事主於是陪同媽媽搵工,卻被餐廳僱主揶揄「你個仔咁大個人都養唔掂阿媽?」令事主感到自己好失敗。

【職場熱話】想30歲結婚? 網民計過每月要儲$2萬

事主媽媽積極找工作,無奈因為已過65歲,遭不少餐廳僱主拒絕。事主於是請假陪同媽媽去搵工,卻遭僱主揶揄「你個仔咁大個人都養唔掂阿媽?要阿媽咁大年紀仲搵嘢做?」事主聽到後落淚,覺得自己月入2萬幾好失敗,「如果我搵5、6萬就好」。

事主獲網民鼓勵 並提議其母親可找兼職
不少網民看過帖文後鼓勵事主,並建議其母親可做兼職,「2萬蚊2個人唔算太差,加油」、「伯母可以試下做家務助理,時薪有$100,好搶手」、「做下兼職,身體健康最緊要,不要哭」、「快結婚生個孫仔畀你呀媽湊,咁你呀媽咪有寄託」、「想工作,就找工做,不需理會外人的想法。香港是市民各安其職,努力建設出來的,沒有什麼要羞愧的地方。加油。有錢無錢,想做就做」。

【職場熱話】「成個乞兒咁好核突」 帶飯返工被批好Cheap惹爭議

亦有網民認為,年紀大確實很難找到工作,「過65真係好難,因為40歲50歲都喺度搵緊工,唔夠人爭」、「呢個社會好現實尤其是年齡歧視,況且你媽媽都辛苦咗大半世啦,如果真係有人請就叫佢返幾個鐘就算,你後生,努力賺錢養佢好過啦」。
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow