【職場熱話】同事病重 冷血同事:仲未死就返嚟做嘢啦

【職場熱話】同事病重 冷血同事:仲未死就返嚟做嘢啦

多強壯的人都會生病,惟同事身患重病,你會選擇關心問候對方,還是「加多腳」出言咒罵?近日有網民於Facebook群組「奴工處」投稿指,近日有同事患大病需入院治療,但有冷血同事竟沒有加以關心,更道「未死就返嚟做嘢啦」。不少網民睇唔過眼,希望該冷血同事「他朝君體也相同」。

事主指出,有同事患大病,不知道有冇機會好返,手上的工作要交由其他同事負責,「所以佢入院治療時打電話返嚟道歉,同多謝同事幫手」,豈料,其中一名同事接過電話後大聲說「我都唔知佢病假打電話返嚟做乜嘢?係咪未死呀?未死就返嚟做嘢啦,留低晒啲工作畀人哋做」,事主指,該名同事的聲浪更大到全層都聽到。

網民:會有報應 祝佢他朝君體也相同
有網民指,職場其實有很多這類冷血的人,「佢哋個心態係覺得人哋唔會病或者理得你病成點,總之啲嘢唔好叫我幫手做」、「呢啲人通常都係雙面人,最乞人憎」、「因為一有人放長假病,就會有人假設佢係扮病」。

另有網民認為,這名冷血同事會有報應,並希望事主的同事早日康復,「會有報應,到佢大病肯定冇同事會肯執佢手尾」、「祝佢他朝君體也相同」、「希望你同事快啲好返,呢啲應該都係好有責任心嘅同事」。
 

【職場熱話】老細不滿下屬經痛早走 打工仔:你都係女人

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow