【職場熱話】公司冷氣應該幾多度? 太凍熄冷氣被批自私

【職場熱話】公司冷氣應該幾多度? 太凍熄冷氣被批自私

政府多年來一直倡議將室內冷氣溫度調至25.5度,以減少節源消耗。不過,大家的辦公室溫度是否維持在25.5度呢?近日有網民於Facebook群組「奴工處」投稿指,公司有同事擅自關掉冷氣,令室內環境變焗,大鬧該行為好自私。帖文旋即惹起網民熱議。

【職場熱話】物質生活是必需的?網民:唔買嘢發洩好易痴線

事主指出,他不明白為何同事這麼自私,在沒徵求別人意見下將冷氣溫度調高,甚至將冷氣關掉,令整個辦公室悶焗,「大佬呀!你凍就帶外套啦!成個Office咁多人,就晒你一個咩!」他利申,自己已放了一件厚褸在公司,以備不時之需。

成個雪櫃咁Vs. 焗到成頭汗 邊樣舒服啲?
不少網民看過帖文後紛紛表示「好有同感」,「我成日都講,凍有得著衫,熱冇得除衫,梗係你著多件衫好過我標晒汗啦下話?」「本人熱底,所以深表認同」、「我公司以前有個豬同事都係,冬天直頭唔開冷氣,仲要猛話凍,其實公司唔開冷氣係密室來,隨時焗到病,完全無常識」。
 

【職場熱話】投身社會話題突變 同朋友食飯只有幾種話題?

另一邊廂,有人表示都要視乎實際溫度才評論關冷氣做法,「但係都要睇個溫度正唔正常?20至25度我覺得算正常,有啲發熱友開到15至16度,成個雪櫃咁,好心就去睇下醫生啦!或者自己準備芭蕉扇唔得?」「之前有同事因爲坐得離冷氣機較遠,所以日日都靜雞雞將個冷氣開到最大。又唔肯調位,結果我凍到個個月都病咁濟」、「點睇啲要開到冷氣大一大但自己都要著褸的同事」。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow