【網民職場Talk】公司要求員工提早申請恩恤假 網民無奈

【網民職場Talk】公司要求員工提早申請恩恤假 網民無奈

不少打工仔重視工作與生活平衡,找工作時除了重視薪酬,更重視的是福利。部分公司會推出勤工獎,鼓勵同事積極工作,只要符合條件,例如每天準時上班,沒有即日請假等,就可以得到額外的金錢獎賞。然而,要求員工預先請病假幾乎是不可能的任務,有網民向社交媒體專頁《奴工處》投稿,批評公司的新政策。

【職場熱話】盡訴返工辛酸史 網民:Weekend唔聽電話要書面解釋

提到病假,除非是覆診,或牙科等專科需提早預約外,一般打工仔都是在起床後感到不適才決定是否請假,因此要員工提早一天或以上請病假才能得到勤工獎的要求其實頗為無理。投稿的事主分享指,公司最近推出勤工獎,只要員工「唔遲到唔射波」、提早一星期請假就可以得到$1,000。此外,公司更宣佈「恩賜」侍產假和恩恤假,但條件一樣要在7日前申請,否則就會失去勤工獎,令事主大感無奈:「難道我要同親人講遲七日先死?定係叫阿B入返阿媽個肚,等我申請完假期7日後先出世?真係德政!」

【職場熱話】月入$2.4萬被女友狠飛 搵幾多先好結婚生仔?

有網民稱理解公司做法
帖文引起網民的討論和共鳴。有人分享指,舊公司要求提早一天向老闆申請病假,「仲要等老細批」,亦有網民曾經因為家人突然要做手術而申請即日早退,但卻被經理質問:「點解唔早一日通知」,令他憤而離職。不過,亦有人理解公司的做法,「男性侍產假唔一定要生仔當日放,可以等老婆出院先放」、「確實,我以前公司都有同事試過生嗰一日先請,但都有同事提早請(開刀排期㗎嘛),亦有同事等老婆返工先再請」、「如果老細同事係錫你,無咗勤工,私底下都會封返禮金、體恤金,補返你勤工有突」。
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow