【網民職場Talk】做朋友下屬搞到差點無命?網民:一邊OT一邊流淚

【網民職場Talk】做朋友下屬搞到差點無命?網民:一邊OT一邊流淚

你有沒有想過,即使在生活中與你十分合拍的好朋友,都不一定適合成為同事?當友誼牽涉利益時,朋友變同事也許是關係疏遠的開始,也有可能因為對方恃熟賣熟而令雙方最終連朋友也做不成。有網民向社交媒體專頁《奴工處》投稿,分享自己成為朋友的下屬後的慘況。

【網民職場Talk】職位高不等於待遇好 網民盡數升職加辛之苦

朋友介紹加入廣告公司 病假仍要繼續工作
與上司成為朋友,有助促進溝通和交流,工作上亦有可能得到好處,但當朋友成為自己的上司時,卻會損害友誼。投稿的事主分享指,早前經朋友介紹加入一間廣告公司,成為對方的下屬。因廣告行業的工作量繁重,每天超時工作至凌晨時分已屬等閒事,事主更曾因此暈倒入院,出院後放病假時仍然被上司要求繼續工作,甚至往醫院覆診的途中仍然要工作,到後期更一邊開「OT」一邊流眼淚,令事主不禁嘆道:「做到差啲命都無埋」。最終事主決定辭職,「無幾耐之後我就會離開嗰個地獄啦!」

帖文引起網民的討論,有人認為朋友本來就不應該做同事,「朋友做同事已經唔好,仲要做下屬,真係唔知反唔反佢面好」、「你朋友擺明好憎你啦,介紹你做咁o既工」、「擺明係唔熟唔食」,更有人提議事主辭職後與這名上司朋友絕交,「呢啲朋友分明係恃熟賣熟,揾你笨,絕交都不為過」。

【職場人際】不想被同事講閒話 4招避免成為話題焦點
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow