【筍工快報】識Social就識做PR?投身行業月入達$3.5萬

【筍工快報】識Social就識做PR?投身行業月入達$3.5萬

PR係唔少畢業生希望投身的行業之一,特別是女性。大家總以為PR成日身光頸靚好似穿花蝴蝶一樣,認為只要懂得Social就可勝任PR,實情是有風光有辛酸,希望大家入行前不要太多幻想,認清事實衡量過才作決定。

謬誤1:平時工作係著到靚靚 搞下Event?
PR作為一個Event的靈魂人物,需要同客戶、傳媒、同事、出席嘉賓、場地、物流等各方配合,不斷協調同溝通,一個Event除咗PR搞得有聲有色之外,仲需要有傳媒助攻,如果無Coverage,客戶一定唔滿意,但是傳媒點報導,就不是PR的控制範圍之內。所以,舉辦Event絕對不簡單。當然,你一定會在Event上見到穿花蝴蝶一樣的PR,不過要記得,他們通常都是Senior及Management level。

謬誤2:成日出去 好少係Office?
除了籌劃Event,PR還要寫無數公司指定格式重複又重複的press release,做PR其實同做保險一樣,首要:Cold Call/ Warm call,之不過係對象唔同,PR call的對象是記者及blogger。

謬誤3:做 Agency 比做 In-house 好?
Agency 比較有挑戰性,Client Base更大。如果應付到這個工作環境,第時轉去規模較細的PR公司,或者轉做 in-house都會比較吃香。In-house 通常都有自己的 Marketing Team,純粹幫自己品牌宣傳。入到In-house工作,Marketing比例多些,PR就少啲。

謬誤4:PR 工作範疇跟Marketing大同小異?
PR的工作比較有策略性,再深一層了解客戶需要,亦會建議品牌的大方向,好顧問角色。PR與媒體比較熟絡,Marketing 就較少。Marketing比較直接,只要實行客戶的要求就可以。PR更會負責Crisis Management,而Marketing則不需要。
 

熱門職位

薪酬中位數

活動策劃員
Event Executive

$20,000

活動策劃經理
Event Manager

$23,000

資深公關主任
Senior Pr Executive

$22,500

資深公關經理
Assistant Public Relation Manager

$35,000

品牌策劃經理
Brand Manager

$30,000

想了解更多職位的薪酬資訊,立即上Career Move了解行情。

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow