【熱話】食Lunch叮錯飯盒 網民笑言「隔離飯香」

【熱話】食Lunch叮錯飯盒 網民笑言「隔離飯香」

正所謂「慳得一蚊得一蚊」,不少打工仔為了節省金錢都會選擇帶飯返工,減少外出用膳。最近有網民於討論區發文,指公司有同事叮錯兼食錯飯盒,慘令另外一位無辜同事無飯食。

一時錯手 叮錯同款飯盒
發文者指,某日Lunch Time時段突然聽到同事「慘叫」,指自己「唔見咗個飯盒」,更於公司的WhatsApp群組裡詢問「邊個食咗我阿媽煮嘅飯」。最後同事走遍辦公室才終於找到自己的飯盒,但可惜當時已被另一同事吃光,成為辦公室笑話。

帖文一出,有網民指自己公司都曾發生類似事件,更指當時同事氣得要將Memo貼在雪櫃明示,而其他網民都認為最有效阻止「悲劇」發生的唯一做法,就是在飯盒上寫或貼上名字。此外,亦有不少網民笑言叮錯飯盒的同事可能是貪「隔離飯香」,吃錯飯盒後應該要補上食評。

叮飯4大注意事項
1. 避免翻叮高油食物
2. 加熱前應打開或取走盒蓋
3. 每次不應加熱多於3分鐘
4. 金屬、錫紙、發泡膠、塑膠物料不可放進微波爐

網民回應
網民A:「又真係幾搞笑,如果在現場肯定笑到收唔到聲。」
網民B:「諗起食咗人地個飯盒,有啲想嘔,可能係想像人地屋企一枱人食剩?。」
網民C:「都不出奇,因為阿媽裝飯,自己可能也不知道乜餸。」
網民D:「我寧願出去食Lunch好過留喺公司叮飯,成日流流長已經喺公司過,Lunch梗係出街抖抖氣好過留喺公司食。」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow