【熱話】返工去廁所要登記 網民:喺位都唔代表做緊嘢

【熱話】返工去廁所要登記 網民:喺位都唔代表做緊嘢

雖然香港打工仔出名「捱得」,但當「人有三急」就不是個個「忍得」,暫時放低手頭上的工作亦無可厚非。近日有網民於討論區訴苦,指公司實施新政策,員工去廁所須向部門主管登記,記錄如廁次數,令同事叫苦連天。

廁所門外長現人龍
事主指政策實施半年,的確減少了部分員工趁機偷懶的情況,但同時卻出現另一「漏洞」。雖然同事如廁次數減少,但如廁時間就變得更長,某些同事更會直接躲於廁格不出來,令公司廁所門外經常出現人龍。事主曾與董事開會反映,當中亦有聲音表示要取消登記制度,但就可能會出現「啲人成日儲埋啲『屎尿屁』返公司先痾」的情況,浪費公司人力資源,考慮是否還需記錄時間以起警效作用。

帖文一出,不少網民都認為政策不近人情,更言「坐喺到唔代表做緊嘢,大部分人都係釣緊魚,去個廁所反而可以諗橋。」亦有網民表示自己公司廁所整潔,發現真的有不少同事在內偷懶睡覺,影響「真正用家」,但都認為如此政策相當「無謂」,不能起太大作用。

網民回應
網民A:「唔做啦!除非人工特別高。」
網民B:「本來無事都俾公司攪到尿道炎!」
網民C:「竟然有咁嘅規則(矩),真係好離譜!」
網民D:「一個唔生性,累全家結果。」

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow