應邀慶祝生日被要求夾錢 壽星女:下次可以唔約我

應邀慶祝生日被要求夾錢 壽星女:下次可以唔約我

【晴報專訊】大家生日時與朋友食飯慶祝,埋單時又用不用夾錢呢?一名女網民發帖抱怨,指她早前生日時應邀出席兩次飯局慶祝,但每次埋單時朋友均要求她夾錢。由於之前慶祝其他朋友生日時都大家會夾錢請壽星,她因此深感無奈:「其實我生日唔約我食飯我真係OK㗎!」

食兩餐生日飯都要夾錢
樓主日前在網上討論區「連登」發帖,指自己早前生日時被兩次邀請食飯慶祝,但埋單時卻被要求夾錢,「第一次我同自己講:可能少人得制啫,算啦!下餐多啲人一齊食,應該唔駛夾㗎喇!到第二餐,雖然當中有幾個已經同我食咗第一餐(兩餐都唔係我主動約),但人數多個double,今次無問題啦!到埋單,我又要夾錢。」

她指出,自己與友人今已是30多歲,並非求學時期讀書或剛畢業沒有錢,而且亦不是食得太貴,只是普通小菜,因此感到無奈:

「其實我生日唔約我食飯我真係OK㗎,而家無端白事冇咗幾舊水......」

反對網民:樓主太計較

對此,網民反應兩極,有人認為樓主太計較,「有人慶祝就好,太計較了」、「朋友生日就一定要請佢食飯?請你食飯係好意,並唔係老奉喎」、「睇得自己咁高,純粹搵個藉口gathering啫」、「其實都係聚吓啫,又唔係掉轉頭叫你請,畀返自己嗰份無乜所謂啦,志在開心食個飯啫」、「2019仲興羅漢請觀音?」、「人哋出嚟同你慶祝,畀自己嗰份都要覺得好慘咁,咁大個人都咁小氣」。

支持網民:係是否重視嗰個人嘅問題
但亦有網民認為,請壽星食飯或送禮物,其實是人情世故問題,「如果啲朋友重視你自然會識夾錢請,唔係咩一餐飯少少錢嘅問題,而係你重視嗰個人,有啲動作係一定會做」、「無理由你生日我請咗你,而家我生日你唔請返我,唔係貪你幾舊水,只係個心唔係好舒服」。

樓主:想約食飯唔好消費人哋生日
對於網民批評,樓主留言進一步表示,自己並沒主動「打鑼打鼓」向朋友們稱自己生日,要求約食飯;而且,若然經濟有困難,可以不吃生日飯,又或是再食平少少。她又認為,朋友們心底裏其實可能是覺得要請,

「而家佢哋唔係要我AA,係要我夾100,即係其實佢哋某程度覺得係應該要請壽星。100蚊4個人夾,每人25,10個人夾每人先出多10蚊,我肉酸啲定佢哋肉酸啲?」
她又指,如果朋友覺得不值得請她食生日飯,又或是覺得她「黑人憎」而有差別待遇,

「咁咪唔好約我食飯!你哋自己想聚咪直接約,唔好消費人哋生日,你畀我毒喺屋企我仲自在!......咁唔好話同我慶生吖嘛,用其他名目我仲可以選擇去唔去!」
她明言將會待下次慶生飯局時,看看其他友人會否要求壽星夾錢;如果沒有的話,「即係明恰我」。
 

⏩⏩  需要請人?立即刊登招聘廣告!  ⏪⏪

Look out for further updates on our Facebook fan page!
刊登招聘廣告
;
Follow CTgoodjobs for the latest career news, hot topics and recommended jobs!
Maybe Later Follow